opona bezdetkowa zamiast detkowej

Data: 2009-09-18 13:01:52
Autor: PanAdol
opona bezdetkowa zamiast detkowej
Witam
Sprawa tyczy sie :
Maxxis ProMaxx M-6103R 140/90 - 15, 70H, tl
Wiem ze niektore gumy TL bezstresowo mozna zakladac z dętką - ktos wie jak
jest w przypadku tego maxxisa ?
Ps.
Guma do VS800 intruder

Pzdr
PanAdol
Tygrys '01

Data: 2009-09-19 11:59:23
Autor: PanAdol
opona bezdetkowa zamiast detkowej
Witam ponownie jakos malo wiesc wiec moze inaczej sprecyzuje pytanie :
Jak odroznic czy opona bezdetkowa bedzie dobrze sprawowala sie na feldze z
dętką ? Rozumiem ze chodzi o to zeby wewnetrzna czesc opony nie byla ostra
czy cos i zeby nie przebijala detki - dobrze rozumiem ?
Pzdr
PanAdol

Data: 2009-09-19 15:35:17
Autor: Arni
PanAdol pisze:
[...]

a opona nie powinna miec w srodku karbów bo sie dętka moze przetrzec. Ktos kiedys tu juz krzyczał że sie nie przeciera ale ja widziałem przetartą wiec ostrzegam

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-09-19 22:47:23
Autor: Tytus
opona bezdetkowa zamiast detkowej
Siemka

*** "Arni"
a opona nie powinna miec w srodku karbów bo sie dętka moze przetrzec.
 Ktos kiedys tu juz krzyczał że sie nie przeciera ale ja widziałem
 przetartą wiec ostrzegam

Przyciera sie lub przyszczypuje jak gdzies dobije bo nie jest wlasciwie nadmuchana...poza tym duzo talku (takiego bialego co to sie z niego szpachle robi)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-09-20 13:39:07
Autor: Jasio
Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości news:h93g0k$315$1inews.gazeta.pl...

Przyciera sie lub przyszczypuje jak gdzies dobije bo nie jest wlasciwie nadmuchana...poza tym duzo talku (takiego bialego co to sie z niego szpachle robi)

Ja kupuję gotową we wiaderkach.
Gipsaru będzie dobra?

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-09-20 15:57:58
Autor: Tytus
opona bezdetkowa zamiast detkowej
Siemka

***"Jasio"
Ja kupuję gotową we wiaderkach.
Gipsaru będzie dobra?

Oczywiscie - we chwile po tym jak odsaczysz od niej pokost...

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-09-22 08:15:42
Autor: Jasio
opona bezdetkowa zamiast detkowej
Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości news:h95ccu$1kl$1inews.gazeta.pl...
Siemka

***"Jasio"
Ja kupuję gotową we wiaderkach.
Gipsaru będzie dobra?

Oczywiscie - we chwile po tym jak odsaczysz od niej pokost...

(:
Żarty żartami. Ale czemu pokost? Ja z talkiem mieszałem dokładnie tę samą farbę, którą malowałem potem.
Fakt, że robiłem to dwa razy w życiu może oznaczać, że niefachowo, choć działało świetnie.
Ale pokost mi tu jakoś nie pasi.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-09-22 19:47:53
Autor: Tytus
[OT]opona bezdetkowa zamiast detkowej
Siemka

*** "Jasio"
Żarty żartami. Ale czemu pokost? Ja z talkiem mieszałem dokładnie tę
 samą farbę, którą malowałem potem.

Dodaje sie do talku to szczym ma sie to zwiazac - znaczy sie ta szpachla...Ja szpachlowalem nia łodzie wiele lat temu - slomkowe Omegi a, ze drewniane byly to i drewno sie pokostowalo fest. To w zimie, a na wodzie z zewnatrz guma do zucia, wewnatrz zagniatany chleb :)

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-09-22 10:42:59
Autor: PanAdol
opona bezdetkowa zamiast detkowej
Dzieki
Napisalem tez pytanie na stronie tajwanskiej stronie producenta - maxxisa -
o dziwo odpowiedzieli (choc mam oczywiscie swiadomosc ze pewnie za bardzo
pojecia nie ma o karbach w oponach TL i odpisal cokolwiek) - ale milo ze
odpisal wiec sie chwale ;) :

Dear Mr. Pilta,

   Thanks for your message.

    It should be no problem to use tube with tubeless tire on the tube type
rim, however, if the rim is tubeless type then the tire mounted must be also
tubelss tire.

   I hope this would clear up for you. please let me know if you need my
further assistance.

   Thanks in supporting Maxxis tires.
Yours faithfully
(Brian) Hsiao-Chen, Chang