opona na miasto/ Big Apple

Data: 2011-06-09 00:14:08
Autor: DeK
opona na miasto/ Big Apple
Witam,
Zastanawiam sie nad nowymi oponami na miasto do mojego pseudoholendra 26".
Z lektury archiwum wynika ze najlepiej Big Apple.
Ale dlaczego to jest takie drogie? Bo wychodzi, ze kolo 100zl za sztuke trzeba zaplacic.
I czy naprawde im szersze tym lepsze? 2" to za malo???

TA

Jakie¶ półtora roku temu,  może więcej, kupiłem sobie i bratu Big Apple.
Sobie 2,15,  a bratu z racji, że miał tendencję do przywalania w
krawężniki i cięcia dętek 2,35 :), ale tutaj przesadziłem, 2,15 to
maksymalny sensowny rozmiar w tym wypadku.

Teraz gdybym miał znowu kupować to chyba bym dla siebie i brata wzi±ł 2,00.
Ale na razie nie zanosi się żeby uległy szybkiemu zużyciu.

Miałem tylko niemił± niespodziankę, gdy kupiłem opony to się okazało, że
po kilku wypadach zaczęła z boku pękać, jaka¶ wada fabryczna,
podejrzewam, że dostałem jakie¶ odpadki, w tym samym sklepie gdy
kupowałem ¶wiatełko KatEye na tył to dostałem jak±¶ podróbkę. Z oponami
musiałem się tłumaczyć jak szczeniak, że jej nigdzie nie skaleczyłem,
jako¶ trudno oponę skaleczyć na szosie, a wygl±dało to jakby przejechano
pod skosem skalpelem ale na na wylot.

Jaki¶ czas temu wyszły jakie¶ nowe wersje tych opon.
Można je też znaleĽć za około 79-85zł.

Data: 2011-06-09 09:24:42
Autor: Tomasz Minkiewicz
opona na miasto/ Big Apple
On Thu, 09 Jun 2011 00:14:08 +0200
DeK <wizual@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Ale dlaczego to jest takie drogie? Bo wychodzi, ze kolo 100zl za sztuke > trzeba zaplacic.
> I czy naprawde im szersze tym lepsze? 2" to za malo???

JakieĹ› półtora roku temu,  moĹĽe wiÄ™cej, kupiĹ‚em sobie i bratu Big Apple.
Sobie 2,15,  a bratu z racji, ĹĽe miaĹ‚ tendencjÄ™ do przywalania w
krawężniki i cięcia dętek 2,35 :), ale tutaj przesadziłem, 2,15 to
maksymalny sensowny rozmiar w tym wypadku.

Teraz gdybym miał znowu kupować to chyba bym dla siebie i brata wziął 2,00.
Ale na razie nie zanosi się żeby uległy szybkiemu zużyciu.

Miałem tylko niemiłą niespodziankę, gdy kupiłem opony to się okazało, że
po kilku wypadach zaczęła z boku pękać, jakaś wada fabryczna,
podejrzewam, że dostałem jakieś odpadki, w tym samym sklepie gdy
kupowałem światełko KatEye na tył to dostałem jakąś podróbkę. Z oponami
musiałem się tłumaczyć jak szczeniak, że jej nigdzie nie skaleczyłem,
jakoś trudno oponę skaleczyć na szosie, a wyglądało to jakby przejechano
pod skosem skalpelem ale na na wylot.

Jakiś czas temu wyszły jakieś nowe wersje tych opon.
Można je też znaleźć za około 79-85zł.

A to nie będą drutówki? One są niestety duuużo cięższe.

Przy okazji: jeździł ktoś na Super Moto? Ponoć to rozwinięcie idei
Big Apple, ale lepsze. Tylko, kurnia, nie potrafię ustalić, czym one
się właściwie różnią.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-06-09 09:10:26
Autor: rzymo
opona na miasto/ Big Apple
On 9 Cze, 09:24, Tomasz Minkiewicz <tomm...@gmail.com> wrote:
A to nie będ± drutówki? One s± niestety duuużo cięższe.

Przy okazji: jeĽdził kto¶ na Super Moto? Ponoć to rozwinięcie idei
Big Apple, ale lepsze. Tylko, kurnia, nie potrafię ustalić, czym one
się wła¶ciwie różni±.

Nie maj± wkładki antyprzebiciowej (Kevlar Guard) - dlatego masa jest
wyraĽnie niższa.
Miałem, jeĽdziłem, w końcu zmieniłem na Conti RK 2.2" - w terenie
oczywi¶cie dużo lepiej, trochę lżejsze, pozostałe cechy b. podobne
(szybko¶ć/cicho¶ć/przejezdno¶ć przez piachy/komfort jazdy po bruku).

Data: 2011-06-09 11:07:47
Autor: ...::QRT::...
opona na miasto/ Big Apple
Dnia Thu, 9 Jun 2011 09:24:42 +0200, Tomasz Minkiewicz napisał(a):

Super Moto? Ponoć to rozwinięcie idei
Big Apple, ale lepsze. Tylko, kurnia, nie potrafię ustalić, czym one
się wła¶ciwie różni±.

gum± na bokach która sie ponoć wręcz lepi do podłoża. Dzieki czemu można
sie baaardzo mocno pochylać w zakrętach.  Ot taki bajer niemniej bardzo mi sie podoba. Szkoda ze nie ma do czego
takiej opony załozyć :)

Data: 2011-06-09 11:20:37
Autor: Tomasz Minkiewicz
opona na miasto/ Big Apple
On Thu, 9 Jun 2011 11:07:47 +0200
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

Dnia Thu, 9 Jun 2011 09:24:42 +0200, Tomasz Minkiewicz napisał(a):

> Super Moto? Ponoć to rozwinięcie idei
> Big Apple, ale lepsze. Tylko, kurnia, nie potrafię ustalić, czym one
> się właściwie różnią.

gumą na bokach która sie ponoć wręcz lepi do podłoża. Dzieki czemu można
sie baaardzo mocno pochylać w zakrÄ™tach.

Ojojoj! Chyba mi się zaczyna następny zakup rowerowy konkretyzować. :-D
Dzięki.

Ot taki bajer niemniej bardzo mi sie podoba. Szkoda ze nie ma do czego
takiej opony załozyć :)

Ja mam w rowerze ramÄ™ dobranÄ… specjalnie tak, ĹĽeby do Big Apple
pasowała. ~:)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-06-09 12:45:22
Autor: Titus Atomicus
opona na miasto/ Big Apple
In article <isos89$6nk$1@news.onet.pl>, DeK <wizual@poczta.onet.pl> wrote:

Jaki¶ czas temu wyszły jakie¶ nowe wersje tych opon.
Można je też znaleĽć za około 79-85zł.

Ale nie wiem, czym sie roznia nowe wersje od starych.
Ja pisalem, ze obecnie (czyli raczej nowe) cena Big Apple oscyluje wokol 100zl.
Sa jeszcze Fat Frank...

TA

Data: 2011-06-09 11:20:50
Autor: Olgierd
opona na miasto/ Big Apple
Dnia Thu, 09 Jun 2011 12:45:22 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Sa jeszcze Fat Frank...

Ale czy się zmieści, czy zmieści się taki balon?

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-06-09 14:21:00
Autor: Titus Atomicus
opona na miasto/ Big Apple
> [...]

maksymalny sensowny rozmiar w tym wypadku.

Teraz gdybym miał znowu kupować to chyba bym dla siebie i brata wzi±ł 2,00.

Hm, na allegro sa tylko w rozmiarze 2,125...

TA

opona na miasto/ Big Apple