[spam] oponke w garazu znalazlem - nie chce ktos?

Data: 2011-05-17 21:56:00
Autor: Ivam
[spam] oponke w garazu znalazlem - nie chce ktos?
Czolem!

Dunlop qualifier z 2007 roku mi sie po garazu wala. Rozmiar to 120/70/ZR17. Kiedyś wymieniałem kompletami, a tyl jakos chetniej dalo sie spalic, wiec sie skonczyl, a przodu troche zostalo.

Zdjecia tutaj: https://picasaweb.google.com/filip.zielazny/Oponka#
(dla nieklikatych: boki nieruszone ~3,3mm (chyba suwmiarka ma zbyt szeroki glebokosciomierz), srodek ~2mm, do wskaznika zuzycia w polowie opony ~3,6)

Cena? Ja proponuje 120zl+przesylka, ale potargowac sie moge;)

Kontakt najlepiej filipz na serwerze poczta.fm

--
pzdr:
Ivam

[spam] oponke w garazu znalazlem - nie chce ktos?