oponki letnie

Data: 2009-03-12 10:06:49
Autor: krzysn
oponki letnie
Anax WRC pisze:
hej musze w koncu zakupic oponki letnie, poprzednie ewidentnie nie nadaj asie juz do zalozenia w tym sezonie.. Samochod to VW T3 Multivan 1,6TD.Moje mini wymagania: (...)

Zaryzykuj i kup całoroczne goodyear 4 seasons. Drogie, ale jezdzą znacznie lepiej od zimowych barum polaris2 i letnich barum brillant :-) Ja jestem bardzo zadowolony :-)

pozd, krzysn

Data: 2009-03-12 15:47:35
Autor: Anax WRC
oponki letnie

Użytkownik "krzysn" <krzysn@costam.pl> napisał w wiadomości news:gpaja5$9sf$1news.lublin.pl...
Anax WRC pisze:
[...]

gratuluje, jestes jedyna osoba z 30 postow ktora odpowiedziala na temat:)
jesli chodzi o wielosezonowki to problem jest nieco inny. Mam 2 komplety aluskow. Jedne oryginalne 14- i te chcialbym zostawic na zime, a drugie mercedesowskie 15- i te wlasnie maja byc na lato. Dlatego chcialbym podzielic oponki na letnie i zimowe:)

pzdr
ANax

Data: 2009-03-13 11:20:22
Autor: krzysn
oponki letnie
Anax WRC pisze:
gratuluje, jestes jedyna osoba z 30 postow ktora odpowiedziala na temat:)

:-) Tutaj to norma :-)

[...]

Również miałem dwa komplety kół, zimowe na felgach stalowych. Wystawione na allegro :-)
Sąsiad od około 5 lat zmienia zimowe/letnie na alufelgach i felgi nadal wygladają jak nowe. Mam nadzieję że u mnie będzie podobnie.

I nie przesadzam, moje opony są znakomite. Oczywiscie porównuję do kiepskich barum.

Co do letnich/zimowych poczytaj testy adac, tutaj otrzymasz subiektywne opinie.

pzdr
ANax

Pozdrawiam, krzysn

Data: 2009-03-13 10:24:39
Autor: Waldek Godel
oponki letnie
Dnia Fri, 13 Mar 2009 11:20:22 +0100, krzysn napisał(a):

Sąsiad od około 5 lat zmienia zimowe/letnie na alufelgach i felgi nadal wygladają jak nowe. Mam nadzieję że u mnie będzie podobnie.

Sam zmienia? Gratulacje. A ty jesteś z tych co lubią w kolejce do gumiarzy stać albo jeździć ciepłą
jesienią na zimówkach?
Bo dwa komplety opon po pierwsze dają komfort zmiany opon w 20 minut bez
stania w kolejce do gumiarza i dokładnie w tym momencie w którym potrzeba.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

oponki letnie