opony

Data: 2009-12-12 17:31:55
Autor: BagMan
opony
Witaj Piotrze,

z całej listy polecam:
Opony Dębica FRIGO DIRECTIONAL
Opony Dębica FRIGO 2
Opony Barum POLARIS 2

Ponieważ:są to opony znanych marek i od dawna są na rynku.
Ja mam taką zasadę że jak nie mam kasy to biorę Dębicę, a jak jest trochę grosza to coś ze średniej półki cenowej i sprawa załatwiona.

I tak, rzeczywiście, nikt nie jeździ cały czas wyczynowo, nie kręci ósemek na śniegu, nie bije rekordów prędkości na torach w zimie LECZ w tej jednej jedynej sytuacji która być może się zdarzy lub też nie, BĘDZIESZ potrzebował tych wyśrubowanych parametrów by kogoś nie przejechać lub nie zrobić komuś z dupy garażu... ;)

Więc zastanów się na jakie ryzyko cię stać i na tej podstawie wybieraj opony.
Np teraz jeżdżę na Kleberach ale jak w aucie będzie dziecko jeździć to kasa na micheliny się jednak znajdzie.

pozdrawiam i Szerokiej Drogi!

BagMan

opony