opony

Data: 2010-11-30 10:09:54
Autor: Vlad The Ripper
opony
dzisiaj moje ogumienie zimowe Firestone srednio sie popisalo...
3 sezon sie zbliza ale widze ze kipsko sobie juz radza
chce wymienic dosyc szybko dwie opony z przodu i teraz na jakie?

Moim zdaniem to nawet nowe sobie nie najlepiej radzą. Moje firestony też zaczęły trzeci sezon i przełożyłem je na tył, bo stare krisalpy radzą sobie lepiej, w dodatku firestony cholernie szybko się zużywają. W 10 kkm zjadło połowę zimowego bieżnika.

W zasadzie dowolne nowe i nie chińskie powinny być od tych firestonów lepsze.

opony