opony 2.2 na detke 1.9?

Data: 2010-04-04 23:18:29
Autor: szaman
opony 2.2 na detke 1.9?
jj wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Pogoda swietna oponki nowe przyszly, a ja zapomnialem o jednym ;) o detkach!
mialo byc wszystko gotowe na weekend, a wyglada na to ze wczesniej niz we wtorek nie pojezdze.
Rozdadne jest zakladanie opon 2.2 na detke 1.9? Czy raczej nie jest to dobry pomysl?

Nie będzie problemu.

szaman

Data: 2010-04-05 08:35:48
Autor: kruk
opony 2.2 na detke 1.9?

> Rozdadne jest zakladanie opon 2.2 na detke 1.9? Czy raczej nie jest to
> dobry pomysl?

Nie będzie problemu.

ja bym dodał "prawdopodobnie" na początku :), jeśli są to zwykłe
dętki, a nie jakieś odchudzone prawdopodobieństwo będzie większe .. Mi
któregoś pięknego wieczoru Maxxis ultralight 1,9/2.1 eksplodował z
wielkim hukiem aż oponę (scott ozon 2.2 nota bene szersza niż niektóre
opony 2.3 innych producentów ) zrzuciło z obręczy - okazało się pękła
dętka wzdłuż zgrzewu. Na szczęście rower stał w pokoju, ciepło mi się
robi na myśl że to mogło się stać w czasie jazdy. Dodam, że opony
pompuję do ok 3.5bara. Jeździłem w takiej konfiguracji cały sezon, ale
od tamtego czasu już się wyleczyłem z lekkich dętek.

Data: 2010-04-06 09:50:43
Autor: szaman
opony 2.2 na detke 1.9?
kruk wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

[...]

Raz też mi tak eksplodowała dętka szosowa w oponie szosowej. Myślę więc, że to raczej wina jakości dętek w obydwu przypadkach niż złego ich wymiaru.

pozdrawaim,
szaman

Data: 2010-04-06 10:08:12
Autor: Coaster
opony 2.2 na detke 1.9?
szaman wrote:
[...]

Yes.

--
PoZdR
"The average Joe bike guy is head to toe spandex

opony 2.2 na detke 1.9?