Data: 2018-05-04 13:45:08 | |
Autor: zhbick | |
opony - 3 stare, 1 nowa? | |
Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5aec3a3e$0$690$65785112@news.neostrada.pl...
Czy macie jakieś negatywne doświadczenia z takim mixem? Czy nie ma co się Przed laty uprawiałem taką rzeźbę w g*wnie, więc nie śmiem krytykować Wątkotwórcy :) Jeśli koniecznie trzeba taki mix stosować, to nową na przód z prawej strony - powinna zużywać się szybciej od tylnych i nieznacznie szybciej od przedniej lewej, która rzadziej ma kontakt z dziurami na drodze |
|
Data: 2018-05-04 14:06:31 | |
Autor: J.F. | |
opony - 3 stare, 1 nowa? | |
Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5aec47bc$0$31365$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup Czy macie jakieś negatywne doświadczenia z takim mixem? Czy nie ma co się Przed laty uprawiałem taką rzeźbę w g*wnie, więc nie śmiem krytykować Eee - stare malo zuzyte. Wątkotwórcy :) Jeśli koniecznie trzeba taki mix stosować, to nową na przód z prawej strony - powinna zużywać się szybciej od tylnych i nieznacznie szybciej od przedniej lewej, która rzadziej ma kontakt z dziurami na drodze A ja bym dal na tyl, zakladajac ze auto ma naped na przod. Po co dyfer ma ma sie krecic, a kierownica sciagac. A zauwazyles wieksze zuzycie prawej opony ? Ja raczej nie. J. |
|
Data: 2018-05-04 14:22:12 | |
Autor: zhbick | |
opony - 3 stare, 1 nowa? | |
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5aec4cc8$0$31369$65785112@news.neostrada.pl... Eee - stare malo zuzyte. Ale z racji wieku inna przyczepność, więc ABS będzie miał co robić podczas mocniejszego hamowania A ja bym dal na tyl, zakladajac ze auto ma naped na przod. Taka opcja brzmi sensownie. Przy zastosowaniu mojej (nowa na przód) zastanowiłbym się nad ciut niższym ciśnieniem w tej nowej oponie A zauwazyles wieksze zuzycie prawej opony ? Ja raczej nie. Obecnie nie, chociaż dawniej jeździłem do pracy po drogach będących w kiepskim stanie (stara brukowana zalana asfaltem szerzej, niż bruk sięgał, przez co prawe koła rąbały po zapadającej się, pokruszonej nawierzchni). Pod koniec życia opon prawe były nieco mocniej zjechane od swych odpowiedników z lewej. Ale to były czasy, gdy dojeżdżałem opony do końca (1,6 mm) i potrafiłem poruszać się na dwóch letnich i dwóch zimowych gdy okazało się podczas wymiany, że na jednej z czterech zrobił się balon |
|
Data: 2018-05-04 14:27:58 | |
Autor: Shrek | |
opony - 3 stare, 1 nowa? | |
W dniu 04.05.2018 o 14:22, zhbick pisze:
A ja bym dal na tyl, zakladajac ze auto ma naped na przod. Ja też jakbym już miał kombinować to dałbym z tyłu. Zarówno kręcisz jak i hamujesz głównie przodem, tył ma mieć po prostu przyczepność, ale jest mniej wrażliwy na asymetrię (z racji tego, że mniej przenosi sił podłużnych). No i zawsze z tyłu lepsze;) Shrek |
|
Data: 2018-05-04 15:59:07 | |
Autor: pueblo | |
opony - 3 stare, 1 nowa? | |
Witaj zhbick, 04 maj 2018 w
news:5aec47bc$0$31365$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś: Użytkownik "pueblo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5aec3a3e$0$690$65785112@news.neostrada.pl...Śmiało, krytykować. Czyli głos na nie. Jest jeszcze jeden na nie i dwa na "czemu nie". Jeśli koniecznie trzeba taki mix stosować,Niekoniecznie. Jeszcze zastanawiam się nad kupnem używki takiej samej( przez neta) lub dwóch używek innych na miejscu. Co do tego drugiego, to gość mi opowiadał przez telefon, że takie miszeliny to, panie, naturalny kauczuk i nawet 7 letnie są super i 25k jeszcze zrobią. Hmm Shrek, 04 maj 2018 w news:pchjkd$8qs$2node1.news.atman.pl napisałeś/aś: i zawsze z tylu lepsze;) nie chcę wzbudzać flejma, ale tutaj to zdania uczonych są podzielone, choć osobiście przychylam się do tej wersji. Poza tym przy stylu jazdy bliskim kapelusznikowemu ma to pewnie mniejsze znaczenie. |