opony - 3 stare, 1 nowa?

Data: 2018-05-05 14:11:05
Autor: yabba
opony - 3 stare, 1 nowa?
W dniu 04-05-2018 o 12:47, pueblo pisze:
Czy macie jakieś negatywne doświadczenia z takim mixem? Czy nie ma co się
bać. Nowa na tył albo na przód, jak ktoś mądry tak stwierdzi.
3 stare mają po 5,5-6mm, nowa ma chyba 8mm - oczywiście identyczny model.

Założyłem kiedyś nieużywany zapas na tył (opony letnie). W następnym sezonie trafił on na przód. Przejeździłem tak kilka sezonów, aż cały komplet opon poszedł do wymiany.
Nie zauważyłem żadnej różnicy

yabba

opony - 3 stare, 1 nowa?