opony

Data: 2011-06-12 12:11:28
Autor: PawelK vel Pablo
opony
Dnia 163 roku bieżącego, Don Pedro zeznał(a) jak następuje:

W dniu 2011-06-12 02:22, PawelK vel Pablo pisze:
> Dnia 162 roku bieżącego, Don Pedro zeznał(a) jak następuje:

> 6kkm na gumę to mało trochę. Moje pilot roady 2ct po 10kkm wyglądają
> jak nowe obie.

No właśnie po Maxxisie na tył założyłem pilot road 2ct a z przodu
został Maxxis. Wyszło świetne połączenie i po 10kkm nie było widać
zużycia.

Muszę kupić dwie, więc wezmę takie same.

Patrzyłem na motogumy.pl - ceny powiedzmy sobie normalne, w/g strony
internetowej mają to co mnie interesuje na stanie a więc od ręki.

W zasadzie muszę do jutra wymyślić co zakładam do wyboru będzie

maxxis sport presa (ale piszesz że słabo z żywotnością)
maxxis 6029F (drogowa guma, więc żywotność powinna być lepsza)

ewentualnie coś z michałków

pilot road
pilot road 2ct

pilot power
pilot power 2ct

Ech.... jak ja lubię takie dylematy. Szczególnie, że głównie pomykam po
miescie, czasem się nie za długa trasa trafi w wakacje, jeśli zaś
chodzi o tor to rozważam coby wreszcie się wybrać.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-06-12 20:38:51
Autor: Don Pedro
opony
W dniu 2011-06-12 12:11, PawelK vel Pablo pisze:
[...]

Wiesz co... przy Twoim motocyklu i zakładanym trybie jazdy założyłbym pilot road 2 ct na tył i pilot power 2 ct na przód.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-15 23:59:07
Autor: Tomek Wozniakowski
opony
   Czesc :)

W dniu 2011-06-12 20:38, Don Pedro pisze:

Wiesz co... przy Twoim motocyklu i zakładanym trybie jazdy założyłbym
pilot road 2 ct na tył i pilot power 2 ct na przód.

Przy tych samych zalozeniach z tej trojki na oba kolka zarzucilbym pilot road 2

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-06-16 01:27:34
Autor: PawelK vel Pablo
opony
Dnia 166 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

> [...]

> założyłbym pilot road 2 ct na tył i pilot power 2 ct na przód.

Przy tych samych zalozeniach z tej trojki na oba kolka zarzucilbym

Założyłem maxisy na oba koła te drogowe na którymi spuscili się na
sikaczu. Jak na razie nieźle.

--
CBR600F F4i '02 27kkm "Laleczka"
Warszawa Gocław

Data: 2011-06-16 05:31:46
Autor: Tytus z domQ
opony
Siemka

*** "PawelK vel Pablo"
Założyłem maxisy na oba koła te drogowe na którymi spuscili się na
sikaczu. Jak na razie nieźle.

Aaaa i kolega mysli ze to usprawiedliwia jego absencje na wczorajszym podziwianiu zacmienia ksiezyca???
KJ-owi jakos taj od bidy uszlo ze wzgledu na kalectwo tfu chorobe...ale klasyfikacja ICD-10 nie przewiduje przypadku Maxis.
Przypadek nieusprawiedliwiony...

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-06-16 10:55:10
Autor: Jaro
opony
Zeby nie zasmiecac grupy nowym watkiem. Co byscie polecili na przod do turystyka 110/80 R17?

Data: 2011-06-12 21:06:49
Autor: Seba
opony
Dnia Sun, 12 Jun 2011 12:11:28 +0200, PawelK vel Pablo napisa³(a):

pilot road 2ct

Mam te, drugi sezon, te¿ g³ównie krêcê siê po mie¶cie i mogê je
zarekomendowaæ (za³o¿y³em po Maxxisach, które nie do¶æ ¿e siê szybko
zu¿y³y, to jeszcze przy koñcu swego ¿ycia (przy dobrym bie¿niku)
powodowa³y k³opoty z trakcj± i stabilno¶ci±) - na mokrym i przy porannym
zimnie nigdy mnie nie zaskoczy³y (na suchym ka¿da opona w mie¶cie daje
radê) czy zawiod³y. Co do trwa³o¶ci siê nie wypowiem - muszê najpeirw przeje¼dziæ te, ¿eby
oceniæ zrobiony przebieg na jednym kpl.
 --
Pozdrawiam,
Sebastian S.