opony

Data: 2011-06-12 20:38:51
Autor: Don Pedro
opony
W dniu 2011-06-12 12:11, PawelK vel Pablo pisze:
W zasadzie musz臋 do jutra wymy艣li膰 co zak艂adam do wyboru b臋dzie

maxxis sport presa (ale piszesz 偶e s艂abo z 偶ywotno艣ci膮)
maxxis 6029F (drogowa guma, wi臋c 偶ywotno艣膰 powinna by膰 lepsza)

ewentualnie co艣 z micha艂k贸w

pilot road
pilot road 2ct

pilot power
pilot power 2ct

Ech.... jak ja lubi臋 takie dylematy. Szczeg贸lnie, 偶e g艂贸wnie pomykam po
miescie, czasem si臋 nie za d艂uga trasa trafi w wakacje, je艣li za艣
chodzi o tor to rozwa偶am coby wreszcie si臋 wybra膰.

Wiesz co... przy Twoim motocyklu i zak艂adanym trybie jazdy za艂o偶y艂bym pilot road 2 ct na ty艂 i pilot power 2 ct na prz贸d.

Pozdr
DP

Data: 2011-06-15 23:59:07
Autor: Tomek Wozniakowski
opony
   Czesc :)

W dniu 2011-06-12 20:38, Don Pedro pisze:

Wiesz co... przy Twoim motocyklu i zak艂adanym trybie jazdy za艂o偶y艂bym
pilot road 2 ct na ty艂 i pilot power 2 ct na prz贸d.

Przy tych samych zalozeniach z tej trojki na oba kolka zarzucilbym pilot road 2

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2011-06-16 01:27:34
Autor: PawelK vel Pablo
opony
Dnia 166 roku bie偶膮cego, Tomek Wozniakowski zezna艂(a) jak nast臋puje:

> [...]

> za艂o偶y艂bym pilot road 2 ct na ty艂 i pilot power 2 ct na prz贸d.

Przy tych samych zalozeniach z tej trojki na oba kolka zarzucilbym

Za艂o偶y艂em maxisy na oba ko艂a te drogowe na kt贸rymi spuscili si臋 na
sikaczu. Jak na razie nie藕le.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-06-16 05:31:46
Autor: Tytus z domQ
opony
Siemka

*** "PawelK vel Pablo"
Za艂o偶y艂em maxisy na oba ko艂a te drogowe na kt贸rymi spuscili si臋 na
sikaczu. Jak na razie nie藕le.

Aaaa i kolega mysli ze to usprawiedliwia jego absencje na wczorajszym podziwianiu zacmienia ksiezyca???
KJ-owi jakos taj od bidy uszlo ze wzgledu na kalectwo tfu chorobe...ale klasyfikacja ICD-10 nie przewiduje przypadku Maxis.
Przypadek nieusprawiedliwiony...

--
         Tytus
偶贸艂ta motorynka

Data: 2011-06-16 10:55:10
Autor: Jaro
opony
Zeby nie zasmiecac grupy nowym watkiem. Co byscie polecili na przod do turystyka 110/80 R17?

opony