opony

Data: 2011-06-12 21:06:49
Autor: Seba
opony
Dnia Sun, 12 Jun 2011 12:11:28 +0200, PawelK vel Pablo napisał(a):

pilot road 2ct

Mam te, drugi sezon, też głównie kręcę się po mieście i mogę je
zarekomendować (założyłem po Maxxisach, które nie dość że się szybko
zużyły, to jeszcze przy końcu swego życia (przy dobrym bieżniku)
powodowały kłopoty z trakcją i stabilnością) - na mokrym i przy porannym
zimnie nigdy mnie nie zaskoczyły (na suchym każda opona w mieście daje
radę) czy zawiodły. Co do trwałości się nie wypowiem - muszę najpeirw przejeździć te, żeby
ocenić zrobiony przebieg na jednym kpl.
 --
Pozdrawiam,
Sebastian S.