Data: 2011-03-21 10:51:47 | |
Autor: harman/kardon | |
opony 700cx20 pytania | |
E tam, to tylko 3 mm różnicy. Bierz lepiej 23ki, są łatwiej dostępne i
już się na nich dobrze śmiga. Szytki zostawmy zawodowcom. Wyścigi rządzą się innymi prawami i moim zdaniem porównywanie treningu do ścigania się, gdzie są ważne nawet 0,1s różnicy to zupełny nonsens - i to w każdej kwestii nie tylko ogumienia. Złapiesz na cynglach panę jedną po drugiej na jakichś paskudnych kamlotach czy szkle, to zrozumiesz czemu na treningi niezbyt się nadają... Ja już trzy kapcie na oponach miałem i żaden uszczelniacz by nic nie dał, bo syf tkwił w oponie, a raz tak mi rozdarł, że musiałem nawet na szybko latać bok opony. Cud, iż felga nie ucierpiała. Za to na szytce przebitej zajedziesz z powrotem, ale nieprędko. |
|
Data: 2011-03-22 09:15:49 | |
Autor: whitey | |
opony 700cx20 pytania | |
On 21/03/11 17:51, harman/kardon wrote:
E tam, to tylko 3 mm różnicy. Bierz lepiej 23ki, są łatwiej dostępne i juz zakupione (cont ultra sport 23), zalozone i 200km przejechane. roznica pomiedzy poprzednimi "rolniczymi" kendami i nowymi ogromna (fakt ze nowe cale kola rowniez zalozone) -- whitey "nie badz glupia, szatan lubi male piersi" - http://drescesarza.blox.pl |
|