opony CYT

Data: 2009-04-17 09:10:18
Autor: MaciekS
opony CYT
Witam
CYT - Chao Yang Tires
Cos takiego sprowadza m.in. Speeder, a sprzedaje m.in. GoSport.
W ofercie mają oponkę zwijaną H568 za ok.35PLN o wadze 530g 8-). Ciekawi mnie, czy ktoś tego uzywa(ł) i potwierdzi wagę lub może podzielić się opiniami... zanim kupię i przetestuję.

Data: 2009-04-17 11:43:38
Autor: kml
opony CYT

Użytkownik "MaciekS" <k3ms@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs9a38$33i$1news.onet.pl...
[...]

No wiesz co... mógłbyś poświęcić te 35 zeta dla dobra społeczności :D

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 09/04/2009

Data: 2009-04-17 13:03:21
Autor: MaciekS
opony CYT
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:gs9j06$oga$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kupiłbym, ale ostatnio jeszcze nie mieli na stanie. Wrocławski GoSport na razie baaardzo powoli wychodzi z remontu.

Data: 2009-04-20 09:47:27
Autor: MaciekS
opony CYT
[...]

Poświęciłem, ale mam nadzieję je odzyskać - opona wróci do sklepu, a GS przyjmuje zwroty. Opona okazała się o 200g cięższa niż podano, a więc dla mnie nie warta tych pieniędzy, bo za mniej mam Kendę, może nie zwijaną, ale lżejszą i sprawdzoną.

opony CYT