opony Fullrun - zna ktoś?

Data: 2011-03-21 22:00:47
Autor: Yogi\(n\)
opony Fullrun - zna ktoś?
Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w wiadomości news:4d87b259$1news.home.net.pl...
Cena bardzo przyzwoita, choć przysłowie mówi, że biednego nie stać na kupowanie taniochy...

Zna ktoś i może coś powiedzieć o tych oponkach?:
http://www.oponeo.pl/dane-opony/fullrun-hp199-215-55-r16-97-v-xl

opinie klientów na stronach kilku polskich sprzedawców są podejrzanie pozytywne. Znalazłem jednak sporo negatywnych opinii na anglojęzycznych forach...

Miałem goodyeary z podobnym bieżnikiem. Na suchym rewelacja, na mokrym tragedia... Dość wytrzymałe, ale to raczej zależało do gumy, nie kształtu bieżnika, więc tu może być odwrotnie. Ja bym ich nie kupił, właśnie ze względu na bieżnik.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

opony Fullrun - zna ktoś?