opony Fullrun - zna ktoś?

Data: 2011-03-22 20:21:19
Autor: Adam Szewczak
opony Fullrun - zna ktoś?

Użytkownik "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w wiadomości news:4d87b259$1news.home.net.pl...
Cena bardzo przyzwoita, choć przysłowie mówi, że biednego nie stać na kupowanie taniochy...

Zna ktoś i może coś powiedzieć o tych oponkach?:
http://www.oponeo.pl/dane-opony/fullrun-hp199-215-55-r16-97-v-xl

opinie klientów na stronach kilku polskich sprzedawców są podejrzanie pozytywne. Znalazłem jednak sporo negatywnych opinii na anglojęzycznych forach...

-- Krzysiek Niemkiewicz - inicjały[at]post.pl
-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

    Jezeli moge swoje dodac.

Tooo w tej kategorii cenowej jest problem cos znalesc w tym rozmiarze.

Ale jezeli ma byc tanie to ja chocbym na jakakolwiek marke ktora reprezentuje jakis poziom bym stawial.

Tak z ciekawosci wrzucilem na ceneo ten rozmiar i mamy np

GTRadial (bardzo stara firma, nie wszyscy wiedza ze lata temu robili opony do sportow samochodowych)

Infiniti

Tigar (Serbia)

a opinie masz tu
http://www.testopon.com/opony_do_samochodow_osobowych/index.html