opony Schwalbe

Data: 2012-05-25 06:35:24
Autor: PeJot
opony Schwalbe
W dniu 2012-05-24 18:01, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
W katalogu opon Schwalbe zaintrygowal mnie parametr 'load' w
specyfikacji opony. Ma to cos wspolnego z ladownoscia ale nie moge tego
rozkminic.

A pytałeś u źródła ?

Bo dotad kupowalem opony ktory ten 'load' mialy powyzej 100kg i to
zgrubsza sie zgadzalo.
Ale widze, ze tam sporo opon (w tym kolejne BigApple, ktore teraz chce
kupic) ktore ten 'load' maja tylko 70kg.

To samo dotyczy felg Mavica. MZ to zwykłe asekuranctwo producenta w dobie kryzysowej bylejakości i metoda na odrzucanie sporej części ewentualnych reklamacji.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-05-25 09:33:57
Autor: arturb
opony Schwalbe
On 2012-05-25 06:35, PeJot wrote:
MZ to zwykłe asekuranctwo producenta w
dobie kryzysowej bylejakości

a może w dobie masowej otyłości ?

Data: 2012-05-25 12:32:57
Autor: Titus Atomicus
opony Schwalbe
In article <jpnclm$lhi$1@news.task.gda.pl>,

On 2012-05-25 06:35, PeJot wrote:
> MZ to zwykłe asekuranctwo producenta w
> dobie kryzysowej bylejakości a może w dobie masowej otyłości ?

Przesadzasz. No chyba, ze piszesz o rynku dalekowschodnim.

--
TA

opony Schwalbe