opony bieznikowane

Data: 2010-12-17 19:25:45
Autor: Kartrait
opony bieznikowane
Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:iefth7$hgt$1news.man.bydgoszcz.pl...
Co o nich sądzicie ?
i w ogóle o bieznikowanych? w sumie o połowę tańsze może wytrzymają ze 2 sezony ?

mam w rozmiarze 165/70 jakieś czeskie bieżnikowane, teraz jest już ich 3-cia zima i uważam że są rewelacyjne, w żadnym śniegu nie utknąłem, natomiast jeśli chodzi o suchy asfalt, no cóż, w zimie raczej nie szaleje więc mi to wystarcza, z uwagi na cenę można częściej kupować, a jak wiadomo głębokość bieżnika w przypadku zimówek ma znaczenie...
natomiast letnich bym bieżnikowanych nie kupił ;)

--
Pozdrufka,
Krzysiek vel kartrait

opony bieznikowane