opony bieznikowane

Data: 2010-12-20 08:47:19
Autor: szymo
opony bieznikowane
szymo pisze:
Co o nich sądzicie ?
i w ogóle o bieznikowanych? w sumie o połowę tańsze może wytrzymają ze 2 sezony ?

http://allegro.pl/195-55r15-opony-bieznikowane-zimowe-bargum-gratis-i1345250676.html

Bardzo dziękuję za wszelkie opinie. Szerokiej drogi!

Data: 2010-12-23 16:46:41
Autor: Krasnal z Krakowa
opony bieznikowane

> Co o nich sądzicie ?

> i w ogóle o bieznikowanych? w sumie o połowę tańsze może wytrzymają ze 2

> sezony ?

Bardzo dziękuję za wszelkie opinie. Szerokiej drogi!

Kupiłem bieżnikowane niemieckie zimówki KING MEILER 195/65/R15 i są rewelacyjne. Są dużo lepsze niż moje poprzednie pewnej znanej włoskiej firmy. Wyważały się lepiej niż niejedne nowe. Faktem dobierałem u gumiarza, żeby były na jednym i takim samym karaksie (MICHELIN). Tak więc są różne bieżnikowane. Niemcy mają dostęp do gum na bieżnikowanie, bo u nich wymienia się rocznie 90mln opon, nie tak jak u nas 8 mln. POZDR i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT

Data: 2010-12-28 14:48:24
Autor: szymo
opony bieznikowane
Krasnal z Krakowa pisze:
[...]

znalazłem te opony równiez u kolegów zza miedzy
http://www.tiptyre.cz/pneumatiky/protektor/osobni-zimni-16palcu/Gauth_Pneu/snow-storm-a3-205-55-R16-91T.html

i u nas robią nie tylko osobowe opony ale również inne :

http://www.opony-4x4.pl/

opony bieznikowane