opony ca³oroczne

Data: 2012-05-23 09:47:07
Autor: Cavallino
opony ca³oroczne

U¿ytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jpi0u0$1sr$1@inews.gazeta.pl...
Witam,

"Skoñczy³y" mi siê zimówki, letnie poje¿d¿± jeszcze ten sezon.
W zwi±zku z powy¿szym stanê na jesieni przed konieczno¶ci± zakupu nowych opon. Ale zastanawiam siê, czy kupowaæ zimówki, a na wiosnê letnie (o ile obecne ju¿ siê nie bêd± nadawa³y po tym sezonie), czy mo¿e nabyæ ca³oroczne.

Zastanawia³em siê nad tym rok temu, ale do ca³orocznych (porz±dnych) musia³bym dop³aciæ z 50%, wiêc uzna³em ¿e to nie ma ekonomicznego sensu.

Data: 2012-05-23 19:06:18
Autor: radekp@konto.pl
opony ca³oroczne
Wed, 23 May 2012 09:47:07 +0200, w
<4fbc95f8$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³(-a):

> [...]

Zastanawia³em siê nad tym rok temu, ale do ca³orocznych (porz±dnych) musia³bym dop³aciæ z 50%, wiêc uzna³em ¿e to nie ma ekonomicznego sensu.

Zw³aszcza, ¿e ca³oroczne wytrzymuj± z 50% mniej.

Data: 2012-05-25 08:24:06
Autor: masti
opony ca³oroczne
Dnia pięknego Wed, 23 May 2012 19:06:18 +0200 osobnik zwany
radekp@konto.pl wystukał:

<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Użytkownik "LEPEK" <nobody@nowhere.net> napisał w wiadomości grup
> Witam,
>
> "Skończyły" mi się zimówki, letnie pojeżdżą jeszcze ten sezon. W
> związku z powyższym stanę na jesieni przed koniecznością zakupu
> nowych opon. Ale zastanawiam się, czy kupować zimówki, a na wiosnę
> letnie (o ile obecne już się nie będą nadawały po tym sezonie), czy
> może nabyć całoroczne.

Zastanawiałem się nad tym rok temu, ale do całorocznych (porządnych)
musiałbym dopłacić z 50%, więc uznałem że to nie ma ekonomicznego
sensu.

Zwłaszcza, że całoroczne wytrzymują z 50% mniej.

czego mniej? lat czy km?
Qatracki wytrzymały na dużym amerykańcu 60kkm i jeszcze miały dużo zapasu

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-05-25 18:02:21
Autor: radekp@konto.pl
opony ca³oroczne
Fri, 25 May 2012 08:24:06 +0000 (UTC), w <jpnfj4$s1j$4@inews.gazeta.pl>, masti
<gone@to.hell> napisa³(-a):

> Zw³aszcza, ¿e ca³oroczne wytrzymuj± z 50% mniej.

czego mniej? lat czy km?
Qatracki wytrzyma³y na du¿ym amerykañcu 60kkm i jeszcze mia³y du¿o zapasu

Km. Opinia wyrobiona na podstawie opiñ z u¿ywania GY Vectorów.

A Qatracki kosztuj±...?

opony ca³oroczne