Data: 2012-05-23 09:56:29 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
opony ca³oroczne | |
Moim zdaniem ma to sens kupiæ ca³oroczne. Opona to w koñcu ¿adne kosmiczna technologia (ale producent dêbica navigator o tym nie wie:). Mam obecnie w golfie 4 na tylnej osi dunlop sp all season - na lato ok, a na zimê nie wiem, bo mam je dopiero od marca. Zdecydowanie nie polecam opon dêbica navigator2 - przynajmniej tych z ostatnich lat produkcji, bo wcze¶niejsze by³y ok. Obecne nie trzymaj± trakcji na ¿adnej nawierzchni a w dodatku piszcz± niemi³osiernie. Auto - lanos 1,5 86KM. |
|
Data: 2012-05-23 11:08:02 | |
Autor: J.F | |
opony ca³oroczne | |
U¿ytkownik "Vlad The Ripper" napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jpi57c$bru$1@inews.gazeta.pl...
Moim zdaniem ma to sens kupiæ ca³oroczne. Opona to w koñcu ¿adne kosmiczna technologia (ale producent dêbica navigator o tym nie wie:). Mam obecnie w golfie 4 na tylnej osi dunlop sp all season - na lato ok, a na zimê nie wiem, bo mam je dopiero od marca. Zdecydowanie nie polecam opon dêbica navigator2 - przynajmniej tych z ostatnich lat produkcji, bo wcze¶niejsze by³y ok. Obecne nie trzymaj± trakcji na ¿adnej nawierzchni a w dodatku piszcz± niemi³osiernie. Auto - lanos 1,5 86KM. Auc, a wlasnie zamierzalem kupic kolejne. Gume zmienili czy bieznik ? J. |
|
Data: 2012-05-23 12:21:45 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
opony ca³oroczne | |
Auc, a wlasnie zamierzalem kupic kolejne.Bie¿nik jest troszkê inny, a co do gumy to kto wie. |
|
Data: 2012-05-23 11:30:33 | |
Autor: Przemys³aw Czaja | |
opony ca³oroczne | |
U¿ytkownik "Vlad The Ripper" by³y ok. Obecne nie trzymaj± trakcji na ¿adnej nawierzchni a w dodatku piszcz± niemi³osiernie. Auto - lanos 1,5 86KM. Czas przyjacielu ustawiæ zbie¿no¶c - piszê powa¿nie! |
|
Data: 2012-05-23 12:26:08 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
opony ca³oroczne | |
U¿ytkownik "Vlad The Ripper"Nie bêdê siê upiera³, ¿e nie. Mo¿esz napisaæ co¶ wiêcej na ten temat? W sumie to ojca samochód i nic nie ¶ci±ga i nigdy nie ¶ci±ga³o wiêc ¿adna geometria czy zbie¿no¶æ pwenie nie by³y zmieniane od nowo¶ci. A z tego co mi wiadomo te opony zaczê³y siê tak zachowywaæ nie od razu po wymianie tylko po sezonie lub dwóch. |
|
Data: 2012-05-23 14:00:25 | |
Autor: Przemys³aw Czaja | |
opony ca³oroczne | |
U¿ytkownik "Vlad The Ripper" A z tego co mi wiadomo te opony zaczê³y siê tak zachowywaæ nie od razu po wymianie tylko po sezonie lub dwóch. Czasem wystarczy jaka¶ wiêksza dziura w jezdni i zbie¿no¶æ do poprawki. Nie bêdê siê upiera³ przy tej zbie¿no¶ci, ale je¶li opony piszcz± w zakrêtach przy prêdko¶ciach przy których piszczeæ nie powinny (jak siê uprzesz, to wszyskie piszcz±) to zazwyczaj jest to skutkiem z³ego ustawienia zbiezno¶ci lub geometrii. |
|
Data: 2012-05-23 17:02:35 | |
Autor: Szymon Machel | |
opony ca³oroczne | |
U¿ytkownik "Przemys³aw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci Nie bêdê siê upiera³ przy tej zbie¿no¶ci, ale je¶li opony piszcz± w zakrêtach przy prêdko¶ciach przy których piszczeæ nie powinny (jak siê uprzesz, to wszyskie piszcz±) to zazwyczaj jest to skutkiem z³ego ustawienia zbiezno¶ci lub geometrii. Mo¿e zacz±æ od sprawdzenia ci¶nienia w oponach :) Szymon |
|
Data: 2012-05-24 10:13:43 | |
Autor: Vlad The Ripper | |
opony ca³oroczne | |
Ja siê trochê nieprecyzyjnie wyrazi³em z tym piszczeniem. Piszcz± przy mocniejszym hamowaniu - znacznie bardziej ni¿ normalnie i w ogóle trudno ruszyæ bez zapiszczenia opon na asfalcie. Na mokrym to ju¿ w ogóle tragedia. W zakrêtach jakby przód ucieka³ na zewn±trz. Ci¶nienie prawid³owe. |