Data: 2019-11-05 01:11:30 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
https://www.youtube.com/watch?v=VPZN4irK0y4 taka tam nedzna reklama ... ale ... Firestone robi promocje/"prezentacje" opony Multiseason. Hm ... co sie stalo ? -producenci juz zarobili na zimowych i letnich, czas namowic klienta na kolejne opony ? -haslo "opony zimowe" juz nie przyciaga klienta, trzeba mu "cos lepszego" podsunac ? -producenci czuja parcie klientow przeciw tym zmianom opon ? J. |
|
Data: 2019-11-05 09:23:54 | |
Autor: Mateusz Viste | |
opony caloroczne | |
2019-11-05 o 01:11 +0100, J.F. napisał:
taka tam nedzna reklama ... ale ... Firestone robi 1. zimy już nie te, co kiedyś 2. technologia poszła do przodu i opony wielosezonowe potrafią trzymać parametry podobne do "prawdziwych" zimówek (np. Michelin Crossclimate) Mateusz |
|
Data: 2019-11-05 10:39:13 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20191105092354.6c49230e@mateusz...
2019-11-05 o 01:11 +0100, J.F. napisał: taka tam nedzna reklama ... ale ... Firestone robi 1. zimy już nie te, co kiedyś Hm ... ze 20 ... no moze 30 lat temu nie bylo zimowek. Wszyscy jezdzili na "wielosezonowych". Nawet w te zimy, co to nie te, co dzisiaj :-) Roznie sie na nich jezdzilo, ale jak nie bylo kartek na benzyne, to parking w Zielencu byl pelny ... J. |
|
Data: 2019-11-05 17:19:41 | |
Autor: Shrek | |
opony caloroczne | |
W dniu 05.11.2019 o 09:23, Mateusz Viste pisze:
1. zimy już nie te, co kiedyś Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w lato. W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;). -- Shrek |
|
Data: 2019-11-05 09:12:33 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
opony caloroczne | |
Już nie masz problemu. Słuchałem radia a w nim premier mówił co zaczeli robić w kwestii ostatecznego rozwiązania przekraczających prędkość. Wszystkie systemy pomiarowe maja być ustawione na maksymalna obowiązującą na mierzonym odcinku prędkość. Tolerancja urządzenia pomiarowego ma być uwzględniana przy wystawianiu mandatu. Ponad trzykrotne zdrozenie mandatow. I jeszcze kilka drobniejszych udogodnień. W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie zabudowanym o 10. Była dyskusja na jakims tam ichnim zebraniu o wprowadzenie francuskiego rozwiązania z konfiskata pojazdu. I że za dużo przeciwnych nie było.
|
|
Data: 2019-11-05 23:50:16 | |
Autor: pueblo | |
opony caloroczne | |
Witaj Zenek Kapelinder, 05 lis 2019 w
news:f317d3cf-216f-4124-b302-33cf5f672338googlegroups.com napisałeś/aś: W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie Ale kasy pójdzie na nowe znaki w takim przypadku...państwo będzie musiało odbić sobie w mandatach... |
|
Data: 2019-11-05 16:43:15 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
opony caloroczne | |
Może nalepki z jedną cyfra zamówią i przykleja.
|
|
Data: 2019-11-09 10:58:48 | |
Autor: Uzytkownik | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-06 o 01:43, Zenek Kapelinder pisze:
Może nalepki z jedną cyfra zamówią i przykleja. Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku? Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych. Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej? |
|
Data: 2019-11-09 11:01:02 | |
Autor: Uzytkownik | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 18:12, Zenek Kapelinder pisze:
Już nie masz problemu. Słuchałem radia a w nim premier mówił co zaczeli robić w kwestii ostatecznego rozwiązania przekraczających prędkość. Wszystkie systemy pomiarowe maja być ustawione na maksymalna obowiązującą na mierzonym odcinku prędkość. Tolerancja urządzenia pomiarowego ma być uwzględniana przy wystawianiu mandatu. Ponad trzykrotne zdrozenie mandatow. I jeszcze kilka drobniejszych udogodnień. W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie zabudowanym o 10. Była dyskusja na jakims tam ichnim zebraniu o wprowadzenie francuskiego rozwiązania z konfiskata pojazdu. I że za dużo przeciwnych nie było. Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku? Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych. Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej? |
|
Data: 2019-11-05 17:34:50 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc1a11c$0$554$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 05.11.2019 o 09:23, Mateusz Viste pisze: 1. zimy już nie te, co kiedyś Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w lato. W jakim sensie ? Ze ten zakret w Bielsku raz sie przejezdza 140, a innym razem wypada przy 120 ? W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;). A jak ktos za miastem mieszka ? J. |
|
Data: 2019-11-05 17:46:49 | |
Autor: Shrek | |
opony caloroczne | |
W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze:
W jakim sensie ? To jak mu całoroczne nie stykną, to niech bierze zimówki. Mnie bardziej boli piszczenie w lato. -- Shrek |
|
Data: 2019-11-05 22:15:31 | |
Autor: Janusz | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 17:46, Shrek pisze:
W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze:Mi tam nic nie piszczy :) a też zmieniłem na całoroczne i w zimie dały radę a łatwo nie mam bo mam dość stromy podjazd koło kościoła i jak nie sypią (jak pada) to robi się tam cyrk, w lecie też całkiem dobrze się spisały, więc jestem zadowolony. Poprzednio zmieniałem opony i zimówki zawsze zdążyły się zestarzeć zanim się zużyły z kolei letnie szybko się zużywały. -- - Janusz |
|
Data: 2019-11-06 08:45:24 | |
Autor: cef | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 17:46, Shrek pisze:
W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze: Też się powoli przymierzam do całorocznych, choć jeszcze trafiają mi się incydentalnie wyjazdy w góry i ze śniegiem. Ale o co chodzi z tym piszczeniem? Piszczą bo taką masz technikę jazdy :-) czy piszczą bo taka guma? |
|
Data: 2019-11-06 12:51:11 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
opony caloroczne | |
W całosezonowych (jakieś Dębice) to najgorzej jeździ mi się na mokrym, gdy ciut popada.
Ale i tak lepiej, niż na Frigo w lecie. |
|
Data: 2019-11-06 19:02:51 | |
Autor: Shrek | |
opony caloroczne | |
W dniu 06.11.2019 o 08:45, cef pisze:
Też się powoli przymierzam do całorocznych, choć jeszcze trafiają mi I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją wykorzystuje (przynajmniej świadomie;) -- Shrek |
|
Data: 2019-11-07 18:06:08 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc30ac9$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 06.11.2019 o 08:45, cef pisze: Ale o co chodzi z tym piszczeniem? I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją wykorzystuje (przynajmniej świadomie;) Jakis obiektywny argument. A jakie te caloroczne i jakie letnie ? J. |
|
Data: 2019-11-07 22:04:49 | |
Autor: Shrek | |
opony caloroczne | |
W dniu 07.11.2019 o 18:06, J.F. pisze:
I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją wykorzystuje (przynajmniej świadomie;) Quatrack5, a letnie to nie pamiętam już co było. Chyba jakieś goodyeary. -- Shrek |
|
Data: 2019-11-05 17:42:59 | |
Autor: Maciek | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 17:19, Shrek pisze:
Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w lato. W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;).Dlatego ja całe lato przejechałem na zimowych z przodu, całorocznych z tyłu. Nigdy nie wiadomo kiedy śnieg człowieka zaskoczy :-> Teraz już czas zimówki założyć, bo poprzednie się kończą. -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2019-11-06 11:36:04 | |
Autor: Miroo | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 17:42, Maciek pisze:
W dniu 2019-11-05 o 17:19, Shrek pisze: "Miększe" opony z przodu? Nie wiem czy to dobry pomysł. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-11-05 11:24:10 | |
Autor: Miroo | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 01:11, J.F. pisze:
Multiseason trzeba będzie wymieniać 2 razy częściej (np co 2-3 lata, a nie 5-6 jak przy dwóch kompletach). Producentowi na jedno wyjdzie, a nie będzie musiał utrzymywać dwóch zespołów badawczych (do opon zimowych i letnich) ;) Jest "moda" (zapotrzebowanie) na opony wielosezonowe, więc producenci to wykorzystują. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-11-05 11:28:00 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
opony caloroczne | |
Na kosztach przekładek (i przechowania) zaoszczędzisz na kolejny komplet.
Gumiarze będą przeciw ;-) -- -- - Multiseason trzeba będzie wymieniać 2 razy częściej. |
|
Data: 2019-11-05 12:59:35 | |
Autor: cyklista | |
opony caloroczne | |
ąćęłńóśźż pisze:
Na kosztach przekładek (i przechowania) zaoszczędzisz na kolejny komplet. i będziesz jeździł na oponach 2 max 3 letnich a nie 4-6 letnich -- Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus |
|
Data: 2019-11-05 13:13:54 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc14e01$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-11-05 o 01:11, J.F. pisze: https://www.youtube.com/watch?v=VPZN4irK0y4 Multiseason trzeba będzie wymieniać 2 razy częściej (np co 2-3 lata, a nie 5-6 jak przy dwóch kompletach). Producentowi na jedno wyjdzie, a nie Tak calkiem na jedno nie - caloroczne bedziesz jezdzil do konca, sezonowe ... uslyszysz "panie, tego juz sie nie oplaca zakladac". będzie musiał utrzymywać dwóch zespołów badawczych (do opon zimowych i letnich) ;) Jest "moda" (zapotrzebowanie) na opony wielosezonowe, więc producenci to wykorzystują. No wlasnie - moda czy zapotrzebowanie ? Modę kreują producenci, zapotrzebowanie - klienci :-) Faktycznie - po latach posuchy na europejskim rynku coraz wiecej producentow robi caloroczne ... J. |
|
Data: 2019-11-05 22:17:45 | |
Autor: Janusz | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 13:13, J.F. pisze:
Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc14e01$0$501$65785112@news.neostrada.pl...Wg mnie zapotrzebowanie, koszty przekładek coraz wyższe a i kolejki zaczynają odstraszać kierowców. -- Janusz |
|
Data: 2019-11-05 22:50:01 | |
Autor: zhbick | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc14e01$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
Multiseason trzeba będzie wymieniać 2 razy częściej (np co 2-3 lata, a nie 5-6 jak przy dwóch kompletach). I w trzecim roku masz nową zdrową gumę, zamiast w czwartym, piątym, szóstym a niekiedy i siódmym jeździć na coraz bardziej twardniejących letnich/zimowych, które już trzymają słabo, ale bieżnik jeszcze głęboki... |
|
Data: 2019-11-06 11:30:52 | |
Autor: Miroo | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 22:50, zhbick pisze:
Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup Z drugiej strony w takiej sytuacji producenci mogą obniżyć jakość i całoroczne po 2 latach będą zmieniać się w plastik lub przeciwnie, w miękką kluchę. Pamiętam jak przed laty moje letnie kumho zrobiły się plastikowe po około 3-4 latach :( Twarde i śliskie, a przejechane góra 20 tys. km. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-11-06 21:48:32 | |
Autor: Janusz | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-06 o 11:30, Miroo pisze:
W dniu 2019-11-05 o 22:50, zhbick pisze:Całe szczęście mamy konkurencję i ludzie głosują portfelami, ile razy się dasz sparzyć? raz, góra dwa potem będziesz szerokim łukiem omijał jak te słynne frigo :) -- Janusz |
|
Data: 2019-11-05 20:12:40 | |
Autor: Marcin N | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 01:11, J.F. pisze:
Inny powód: duże kolejki do wymiany i spora upierdliwość tego procesu. O rosnących cenach nie wspominając. -- MN |
|
Data: 2019-11-05 22:18:34 | |
Autor: Janusz | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 20:12, Marcin N pisze:
W dniu 2019-11-05 o 01:11, J.F. pisze:O to to, właśnie to samo napisałem :) -- Janusz |
|
Data: 2019-11-06 11:33:05 | |
Autor: Miroo | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 20:12, Marcin N pisze:
Inny powód: duże kolejki do wymiany i spora upierdliwość tego procesu. O Problemem są też sezonowi gumiarze z łapanki, ludzie boją się o alufelgi i coraz częściej spotykane czujniki ciśnienia. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-11-06 11:51:37 | |
Autor: elmer radi radisson | |
opony caloroczne | |
On 2019-11-05 01:11, J.F. wrote:
https://www.youtube.com/watch?v=VPZN4irK0y4 Que? Skoro opony wielosezonowe znane sa od wielu lat a od dobrych paru dostepne sa calkiem udane produkty tego typu, to co w tym dziwnego ze producent promuje swoj produkt? -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2019-11-07 00:14:49 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Dnia Wed, 6 Nov 2019 11:51:37 +0100, elmer radi radisson napisał(a):
On 2019-11-05 01:11, J.F. wrote: A nie lepiej promowac zimowki i letnie ? Zawsze to dwa razy wiekszy zysk :-) J. |
|
Data: 2019-11-07 06:00:21 | |
Autor: Shrek | |
opony caloroczne | |
W dniu 07.11.2019 o 00:14, J.F. pisze:
Que? Skoro opony wielosezonowe znane sa od wielu lat a od dobrych paru Bo ja wiem. Wielosezonówki szybciej się zjedzą. -- Shrek |
|
Data: 2019-11-07 11:04:06 | |
Autor: elmer radi radisson | |
opony caloroczne | |
On 2019-11-07 00:14, J.F. wrote:
A nie lepiej promowac zimowki i letnie ? Jak produkujesz cos, chcesz to sprzedac i do tego jeszcze masz konkurencje do swojego produktu, to sie promujesz. Proste. Zimowki i letnie pewnie rownolegle wciaz opychaja ubrane w inny marketingowy przekaz, rownie okragly co sam sprzedawany produkt ;) Inna sprawa ze to chyba dazy do tego ze dla wiekszosci obszaru panstwa jak nasze, i przy takich zimach jak ostatnie to wielosezonowki zapewne stana sie niebawem domyslnym rodzajem opony a zimowki beda "specjalnym" rodzajem opony uzytkowanym glownie przez mieszkajacych w rejonach okologorskich. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2019-11-07 11:30:30 | |
Autor: RadoslawF | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-07 o 11:04, elmer radi radisson pisze:
Inna sprawa ze to chyba dazy do tego ze dla wiekszosci obszaru panstwa Nie będą. Zacznij od sprawdzenia z jakimi oponami stoją nówki w salonach. A uniwersalne kupują co którzy czują się tym faktem dymani przez sprzedawców i producentów. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-11-07 16:16:12 | |
Autor: elmer radi radisson | |
opony caloroczne | |
On 2019-11-07 11:30, RadoslawF wrote:
Nie będą. Raczej malo kto kupuje auto ktore stoi doslownie 'w salonie' wiec nie wiem co masz na mysli - kazde nowo kupione? Chyba raczej nie ma zasady, albo zalezy od dogadania sie ze sprzedawca albo negocjowalnosci danego zakupu. Domyslam sie, ze miales na mysli letnie, tak? A uniwersalne kupują co którzy czują się tym faktem dymani Bardziej mi chodzilo o rodzaj opon uzywanych juz przez pozniejszy cykl uzytkowania samochodu. Nawet jesli ktos jest zwolennikiem wielosezonowych a nie dalo sie ich od razu zamowic na kupowanym aucie, to jest prawdopodobne ze i tak w koncu na takie zmieni. Albo tez producenci sami stwierdza ze to optymalna opcja wyposazeniowa i w ten sposob stanie sie to standardem juz od poczatku "zycia" auta. Czas po prostu pokaze. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2019-11-07 17:57:05 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qq1cfu$i5vd$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2019-11-07 11:30, RadoslawF wrote: Nie będą. Raczej malo kto kupuje auto ktore stoi doslownie 'w salonie' wiec Predzej beda takie, na jakie dogadal sie producent. A dealer tak niekoniecznie chetnie wymieni ... bo co z nimi zrobic ? Choc i tak lepiej, niz dolozyc zimowki ... ale czy to aby na koszt dealera ? A uniwersalne kupują co którzy czują się tym faktem dymani Bardziej mi chodzilo o rodzaj opon uzywanych juz przez pozniejszy W koncu tak, ale kupiles nowe auto z letnimi czy zimowymi, sezon sie skonczyl ... i co - dokupisz caloroczne ? Albo tez producenci sami stwierdza ze to optymalna opcja wyposazeniowa Owszem ale: -jak producent dostanie dobry rabat na opony, za to ze beda sezonowe .... to takie beda :-) -jak klient bedzie wymagal kompletu zimowek do kompletu ... to moze dealer z dumą oswiadczy "ale tu sa całoroczne i lepszych nie trzeba " Wiec na dwoje babka wrozyla :-) J. |
|
Data: 2019-11-08 11:54:28 | |
Autor: elmer radi radisson | |
opony caloroczne | |
On 2019-11-07 17:57, J.F. wrote:
Predzej beda takie, na jakie dogadal sie producent. Nieraz zimowki przeciez dokladaja. Wiec rownie dobrze moze zaczac sprzedawac z wielosezonowymi. Wiesz, ogolnie to niby klient glosuje portfelem co chce i czy chce kupic. Kwestia sprzedawcy jest na ile sie dopasuje do jego wymagan. Chyba ze mowa o tak atrakcyjnym i dobrze sprzedawanym modelu ze sytuacja moze sterowac sprzedawca a klient bierze co daja. W koncu tak, ale kupiles nowe auto z letnimi czy zimowymi, sezon sie skonczyl ... i co - dokupisz caloroczne ? Rownie dobrze mozna zapytac - i co, kupisz zimowe, albo letnie i bedziesz zmienial, choc nie lubisz? Jesli ktos nie lubi, to kupi wielosezonowe. A letnie/zimowe sprzeda, albo nawet potraktuje to jako strate i element ktorego wymiane i tak od samego poczatku zakladal. Ale oczywiscie wciaz moze wowczas probowac negocjowac od razu zakup auta z oponami takiego typu jaki sobie zyczy, zeby uniknac takiej szarpaniny. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2019-11-08 20:04:09 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qq3hh5$16f56$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2019-11-07 17:57, J.F. wrote: Predzej beda takie, na jakie dogadal sie producent. Nieraz zimowki przeciez dokladaja. Ale na czyj koszt ? Wiec rownie dobrze moze zaczac W koncu tak, ale kupiles nowe auto z letnimi czy zimowymi, sezon sie skonczyl ... i co - dokupisz caloroczne ? Rownie dobrze mozna zapytac - i co, kupisz zimowe, albo letnie No bede, nie chcem ale muszem. Jesli ktos nie lubi, to kupi wielosezonowe. A letnie/zimowe sprzeda, albo nawet potraktuje to jako Glupio tak troche. To nie lepiej potraktowac jako strate tych kilka zmian ? :-) Sprzedac ... no, gdyby sie udalo z niewielka strata ... Na pewno glupota bylo by dokupienie calorocznych i sezonowe zmiany, zeby zuzyc fabryczne :-) Ale oczywiscie wciaz moze wowczas probowac negocjowac od razu zakup O ile sie uda, bo dealer dostaje auto z oponami ... i co ma z nimi zrobic, jak klient bedzie taki upierdliwy J. |
|
Data: 2019-11-16 17:21:50 | |
Autor: Marcin N | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-08 o 20:04, J.F. pisze:
Właśnie sprzedałem komplet letnich opon używanych. Zawołałem 100 zł za komplet. Przyjechał gość prawie nowym Aurisem (liczyłem, że kupi ktoś, kogo nie stać na nowe, ale się pomyliłem). Sam kupiłem wielosezonowe za 1200. -- MN |
|
Data: 2019-11-08 10:23:01 | |
Autor: BaX | |
opony caloroczne | |
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:v5hwtj7q3bir$.13whpcfwrp7dk.dlg40tude.net...
A caloroczne lapia sie jako obowiazkowe zimówki w Czechach? |
|
Data: 2019-11-08 10:29:58 | |
Autor: Mateusz Viste | |
opony caloroczne | |
2019-11-08 o 10:23 +0100, BaX napisał:
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:v5hwtj7q3bir$.13whpcfwrp7dk.dlg40tude.net... Te z 3PMSF na pewno. Mateusz |
|
Data: 2019-11-08 13:58:02 | |
Autor: LEPEK | |
opony caloroczne | |
W dniu 05.11.2019 o 01:11, J.F. pisze:
Jest klient (czyli popyt), to trzeba go zaspokoić i mu sprzedać, zamiast oddawać pole konkurencji. Pozdr, -- L E P E K Pruszcz Gdański no_spam/maupa/poczta/kropka/fm Avensis ADT270 1ADFTV sedan'11 MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03 Kymco Xciting 500i sqter'08 |