Data: 2019-11-05 09:23:54 | |
Autor: Mateusz Viste | |
opony caloroczne | |
2019-11-05 o 01:11 +0100, J.F. napisał:
taka tam nedzna reklama ... ale ... Firestone robi 1. zimy już nie te, co kiedyś 2. technologia poszła do przodu i opony wielosezonowe potrafią trzymać parametry podobne do "prawdziwych" zimówek (np. Michelin Crossclimate) Mateusz |
|
Data: 2019-11-05 10:39:13 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20191105092354.6c49230e@mateusz...
2019-11-05 o 01:11 +0100, J.F. napisał: taka tam nedzna reklama ... ale ... Firestone robi 1. zimy już nie te, co kiedyś Hm ... ze 20 ... no moze 30 lat temu nie bylo zimowek. Wszyscy jezdzili na "wielosezonowych". Nawet w te zimy, co to nie te, co dzisiaj :-) Roznie sie na nich jezdzilo, ale jak nie bylo kartek na benzyne, to parking w Zielencu byl pelny ... J. |
|
Data: 2019-11-05 17:19:41 | |
Autor: Shrek | |
opony caloroczne | |
W dniu 05.11.2019 o 09:23, Mateusz Viste pisze:
1. zimy już nie te, co kiedyś Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w lato. W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;). -- Shrek |
|
Data: 2019-11-05 09:12:33 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
opony caloroczne | |
Już nie masz problemu. Słuchałem radia a w nim premier mówił co zaczeli robić w kwestii ostatecznego rozwiązania przekraczających prędkość. Wszystkie systemy pomiarowe maja być ustawione na maksymalna obowiązującą na mierzonym odcinku prędkość. Tolerancja urządzenia pomiarowego ma być uwzględniana przy wystawianiu mandatu. Ponad trzykrotne zdrozenie mandatow. I jeszcze kilka drobniejszych udogodnień. W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie zabudowanym o 10. Była dyskusja na jakims tam ichnim zebraniu o wprowadzenie francuskiego rozwiązania z konfiskata pojazdu. I że za dużo przeciwnych nie było.
|
|
Data: 2019-11-05 23:50:16 | |
Autor: pueblo | |
opony caloroczne | |
Witaj Zenek Kapelinder, 05 lis 2019 w
news:f317d3cf-216f-4124-b302-33cf5f672338googlegroups.com napisałeś/aś: W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie Ale kasy pójdzie na nowe znaki w takim przypadku...państwo będzie musiało odbić sobie w mandatach... |
|
Data: 2019-11-05 16:43:15 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
opony caloroczne | |
Może nalepki z jedną cyfra zamówią i przykleja.
|
|
Data: 2019-11-09 10:58:48 | |
Autor: Uzytkownik | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-06 o 01:43, Zenek Kapelinder pisze:
Może nalepki z jedną cyfra zamówią i przykleja. Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku? Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych. Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej? |
|
Data: 2019-11-09 11:01:02 | |
Autor: Uzytkownik | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 18:12, Zenek Kapelinder pisze:
Już nie masz problemu. Słuchałem radia a w nim premier mówił co zaczeli robić w kwestii ostatecznego rozwiązania przekraczających prędkość. Wszystkie systemy pomiarowe maja być ustawione na maksymalna obowiązującą na mierzonym odcinku prędkość. Tolerancja urządzenia pomiarowego ma być uwzględniana przy wystawianiu mandatu. Ponad trzykrotne zdrozenie mandatow. I jeszcze kilka drobniejszych udogodnień. W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie zabudowanym o 10. Była dyskusja na jakims tam ichnim zebraniu o wprowadzenie francuskiego rozwiązania z konfiskata pojazdu. I że za dużo przeciwnych nie było. Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku? Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych. Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej? |
|
Data: 2019-11-05 17:34:50 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc1a11c$0$554$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 05.11.2019 o 09:23, Mateusz Viste pisze: 1. zimy już nie te, co kiedyś Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w lato. W jakim sensie ? Ze ten zakret w Bielsku raz sie przejezdza 140, a innym razem wypada przy 120 ? W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;). A jak ktos za miastem mieszka ? J. |
|
Data: 2019-11-05 17:46:49 | |
Autor: Shrek | |
opony caloroczne | |
W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze:
W jakim sensie ? To jak mu całoroczne nie stykną, to niech bierze zimówki. Mnie bardziej boli piszczenie w lato. -- Shrek |
|
Data: 2019-11-05 22:15:31 | |
Autor: Janusz | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 17:46, Shrek pisze:
W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze:Mi tam nic nie piszczy :) a też zmieniłem na całoroczne i w zimie dały radę a łatwo nie mam bo mam dość stromy podjazd koło kościoła i jak nie sypią (jak pada) to robi się tam cyrk, w lecie też całkiem dobrze się spisały, więc jestem zadowolony. Poprzednio zmieniałem opony i zimówki zawsze zdążyły się zestarzeć zanim się zużyły z kolei letnie szybko się zużywały. -- - Janusz |
|
Data: 2019-11-06 08:45:24 | |
Autor: cef | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 17:46, Shrek pisze:
W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze: Też się powoli przymierzam do całorocznych, choć jeszcze trafiają mi się incydentalnie wyjazdy w góry i ze śniegiem. Ale o co chodzi z tym piszczeniem? Piszczą bo taką masz technikę jazdy :-) czy piszczą bo taka guma? |
|
Data: 2019-11-06 12:51:11 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
opony caloroczne | |
W całosezonowych (jakieś Dębice) to najgorzej jeździ mi się na mokrym, gdy ciut popada.
Ale i tak lepiej, niż na Frigo w lecie. |
|
Data: 2019-11-06 19:02:51 | |
Autor: Shrek | |
opony caloroczne | |
W dniu 06.11.2019 o 08:45, cef pisze:
Też się powoli przymierzam do całorocznych, choć jeszcze trafiają mi I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją wykorzystuje (przynajmniej świadomie;) -- Shrek |
|
Data: 2019-11-07 18:06:08 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc30ac9$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 06.11.2019 o 08:45, cef pisze: Ale o co chodzi z tym piszczeniem? I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją wykorzystuje (przynajmniej świadomie;) Jakis obiektywny argument. A jakie te caloroczne i jakie letnie ? J. |
|
Data: 2019-11-07 22:04:49 | |
Autor: Shrek | |
opony caloroczne | |
W dniu 07.11.2019 o 18:06, J.F. pisze:
I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją wykorzystuje (przynajmniej świadomie;) Quatrack5, a letnie to nie pamiętam już co było. Chyba jakieś goodyeary. -- Shrek |
|
Data: 2019-11-05 17:42:59 | |
Autor: Maciek | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 17:19, Shrek pisze:
Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w lato. W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;).Dlatego ja całe lato przejechałem na zimowych z przodu, całorocznych z tyłu. Nigdy nie wiadomo kiedy śnieg człowieka zaskoczy :-> Teraz już czas zimówki założyć, bo poprzednie się kończą. -- Pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2019-11-06 11:36:04 | |
Autor: Miroo | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 17:42, Maciek pisze:
W dniu 2019-11-05 o 17:19, Shrek pisze: "Miększe" opony z przodu? Nie wiem czy to dobry pomysł. Pozdrawiam |
|