Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   opony caloroczne

opony caloroczne

Data: 2019-11-05 09:23:54
Autor: Mateusz Viste
opony caloroczne
2019-11-05 o 01:11 +0100, J.F. napisał:
taka tam nedzna reklama ... ale ... Firestone robi
promocje/"prezentacje" opony Multiseason.

Hm ... co sie stalo ?

1. zimy już nie te, co kiedyś

2. technologia poszła do przodu i opony wielosezonowe potrafią trzymać
parametry podobne do "prawdziwych" zimówek (np. Michelin Crossclimate)

Mateusz

Data: 2019-11-05 10:39:13
Autor: J.F.
opony caloroczne
Użytkownik "Mateusz Viste"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20191105092354.6c49230e@mateusz...
2019-11-05 o 01:11 +0100, J.F. napisał:
taka tam nedzna reklama ... ale ... Firestone robi
promocje/"prezentacje" opony Multiseason.

Hm ... co sie stalo ?

1. zimy już nie te, co kiedyś
2. technologia poszła do przodu i opony wielosezonowe potrafią trzymać
parametry podobne do "prawdziwych" zimówek (np. Michelin Crossclimate)

Hm ... ze 20 ... no moze 30 lat temu nie bylo zimowek.
Wszyscy jezdzili na "wielosezonowych".
Nawet w te zimy, co to nie te, co dzisiaj :-)

Roznie sie na nich jezdzilo, ale jak nie bylo kartek na benzyne, to parking w Zielencu byl pelny ...

J.

Data: 2019-11-05 17:19:41
Autor: Shrek
opony caloroczne
W dniu 05.11.2019 o 09:23, Mateusz Viste pisze:

1. zimy już nie te, co kiedyś

2. technologia poszła do przodu i opony wielosezonowe potrafią trzymać
parametry podobne do "prawdziwych" zimówek (np. Michelin Crossclimate)

Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w lato. W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;).


--
Shrek

Data: 2019-11-05 09:12:33
Autor: Zenek Kapelinder
opony caloroczne
Już nie masz problemu. Słuchałem radia a w nim premier mówił co zaczeli robić w kwestii ostatecznego rozwiązania przekraczających prędkość. Wszystkie systemy pomiarowe maja być ustawione na maksymalna obowiązującą na mierzonym odcinku prędkość. Tolerancja urządzenia pomiarowego ma być uwzględniana przy wystawianiu mandatu. Ponad trzykrotne zdrozenie mandatow. I jeszcze kilka drobniejszych udogodnień. W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie zabudowanym o 10. Była dyskusja na jakims tam ichnim zebraniu o wprowadzenie francuskiego rozwiązania z konfiskata pojazdu. I że za dużo przeciwnych nie było.

Data: 2019-11-05 23:50:16
Autor: pueblo
opony caloroczne
Witaj Zenek Kapelinder, 05 lis 2019 w
news:f317d3cf-216f-4124-b302-33cf5f672338googlegroups.com
napisałeś/aś:
W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie
zabudowanym o 10.

Ale kasy pójdzie na nowe znaki w takim przypadku...państwo będzie musiało odbić sobie w mandatach...

Data: 2019-11-05 16:43:15
Autor: Zenek Kapelinder
opony caloroczne
Może nalepki z jedną cyfra zamówią i przykleja.

Data: 2019-11-09 10:58:48
Autor: Uzytkownik
opony caloroczne
W dniu 2019-11-06 o 01:43, Zenek Kapelinder pisze:
Może nalepki z jedną cyfra zamówią i przykleja.

Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

Data: 2019-11-09 11:01:02
Autor: Uzytkownik
opony caloroczne
W dniu 2019-11-05 o 18:12, Zenek Kapelinder pisze:
Już nie masz problemu. Słuchałem radia a w nim premier mówił co zaczeli robić w kwestii ostatecznego rozwiązania przekraczających prędkość. Wszystkie systemy pomiarowe maja być ustawione na maksymalna obowiązującą na mierzonym odcinku prędkość. Tolerancja urządzenia pomiarowego ma być uwzględniana przy wystawianiu mandatu. Ponad trzykrotne zdrozenie mandatow. I jeszcze kilka drobniejszych udogodnień. W planach obniżenie wszystkich prędkości w terenie zabudowanym o 10. Była dyskusja na jakims tam ichnim zebraniu o wprowadzenie francuskiego rozwiązania z konfiskata pojazdu. I że za dużo przeciwnych nie było.

Zeniu, przypomnij wszystkim za co byłeś umieszczony w poprawczaku?

Możesz coś opowiedzieć o swoim tatusiu, który pomimo braku wykształcenia był funkcjonariuszem UB i wsławił się w pobiciach aresztowanych.

Poszedłeś w ślady swojego tatusia. Przypomnij ile lat współpracowałeś z SB i dlaczego teraz nienawidzisz obecnej władzy, która zabrała ci emeryturę na podstawie ustawy dezubekizacyjnej?

Data: 2019-11-05 17:34:50
Autor: J.F.
opony caloroczne
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc1a11c$0$554$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 05.11.2019 o 09:23, Mateusz Viste pisze:
1. zimy już nie te, co kiedyś
2. technologia poszła do przodu i opony wielosezonowe potrafią trzymać
parametry podobne do "prawdziwych" zimówek (np. Michelin Crossclimate)

Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w lato.

W jakim sensie ?
Ze ten zakret w Bielsku raz sie przejezdza 140, a innym razem wypada przy 120 ?

W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;).

A jak ktos za miastem mieszka ?

J.

Data: 2019-11-05 17:46:49
Autor: Shrek
opony caloroczne
W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze:

W jakim sensie ?
Ze ten zakret w Bielsku raz sie przejezdza 140, a innym razem wypada przy 120 ?

W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;).

A jak ktos za miastem mieszka ?

To jak mu całoroczne nie stykną, to niech bierze zimówki. Mnie bardziej boli piszczenie w lato.

--
Shrek

Data: 2019-11-05 22:15:31
Autor: Janusz
opony caloroczne
W dniu 2019-11-05 o 17:46, Shrek pisze:
W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze:

W jakim sensie ?
Ze ten zakret w Bielsku raz sie przejezdza 140, a innym razem wypada przy 120 ?

W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;).

A jak ktos za miastem mieszka ?

To jak mu całoroczne nie stykną, to niech bierze zimówki. Mnie bardziej boli piszczenie w lato.

Mi tam nic nie piszczy :) a też zmieniłem na całoroczne i w zimie dały radę a łatwo nie mam bo mam dość stromy podjazd koło kościoła i jak nie sypią (jak pada) to robi się tam cyrk, w lecie też całkiem dobrze się spisały, więc jestem zadowolony. Poprzednio
zmieniałem opony i zimówki zawsze zdążyły się zestarzeć zanim się zużyły z kolei letnie
szybko się zużywały.

-- -
Janusz

Data: 2019-11-06 08:45:24
Autor: cef
opony caloroczne
W dniu 2019-11-05 o 17:46, Shrek pisze:
W dniu 05.11.2019 o 17:34, J.F. pisze:

W jakim sensie ?
Ze ten zakret w Bielsku raz sie przejezdza 140, a innym razem wypada przy 120 ?

W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;).

A jak ktos za miastem mieszka ?

To jak mu całoroczne nie stykną, to niech bierze zimówki. Mnie bardziej boli piszczenie w lato.

Też się powoli przymierzam do całorocznych, choć jeszcze trafiają mi
się incydentalnie wyjazdy w góry i ze śniegiem.
Ale o co chodzi z tym piszczeniem?
Piszczą bo taką masz technikę jazdy :-) czy piszczą bo taka guma?

Data: 2019-11-06 12:51:11
Autor: ąćęłńóśźż
opony caloroczne
W całosezonowych (jakieś Dębice) to najgorzej jeździ mi się na mokrym, gdy ciut popada.
Ale i tak lepiej, niż na Frigo w lecie.

Data: 2019-11-06 19:02:51
Autor: Shrek
opony caloroczne
W dniu 06.11.2019 o 08:45, cef pisze:

Też się powoli przymierzam do całorocznych, choć jeszcze trafiają mi
się incydentalnie wyjazdy w góry i ze śniegiem.
Ale o co chodzi z tym piszczeniem?
Piszczą bo taką masz technikę jazdy :-) czy piszczą bo taka guma?

I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją wykorzystuje (przynajmniej świadomie;)

--
Shrek

Data: 2019-11-07 18:06:08
Autor: J.F.
opony caloroczne
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc30ac9$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 06.11.2019 o 08:45, cef pisze:
Ale o co chodzi z tym piszczeniem?
Piszczą bo taką masz technikę jazdy :-) czy piszczą bo taka guma?

I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją wykorzystuje (przynajmniej świadomie;)

Jakis obiektywny argument.
A jakie te caloroczne i jakie letnie ?

J.

Data: 2019-11-07 22:04:49
Autor: Shrek
opony caloroczne
W dniu 07.11.2019 o 18:06, J.F. pisze:

I pierwsze wynika poniekąd z drugiego. Po prostu na całorocznych jak wciśniesz gaz na jedynce, to się ślizga a na letnich nie. Co za tym idzie pewnie wszędzie mają gorszą przyczepność, ale na 100% to rzadko ją wykorzystuje (przynajmniej świadomie;)

Jakis obiektywny argument.
A jakie te caloroczne i jakie letnie ?

Quatrack5, a letnie to nie pamiętam już co było. Chyba jakieś goodyeary.


--
Shrek

Data: 2019-11-05 17:42:59
Autor: Maciek
opony caloroczne
W dniu 2019-11-05 o 17:19, Shrek pisze:
Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w lato. W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;).
Dlatego ja całe lato przejechałem na zimowych z przodu, całorocznych z
tyłu. Nigdy nie wiadomo kiedy śnieg człowieka zaskoczy :-> Teraz już
czas zimówki założyć, bo poprzednie się kończą.
--
Pozdrawiam
Maciek

Data: 2019-11-06 11:36:04
Autor: Miroo
opony caloroczne
W dniu 2019-11-05 o 17:42, Maciek pisze:
W dniu 2019-11-05 o 17:19, Shrek pisze:
Dla mnie problemem jest, że całoroczne nie trzymają parametrów letnich w
lato. W zimę to w zasadzie bez znaczenia w mieście (jak dobre opony
potrzebujesz żeby stać w korku jak spadnie śnieg;).
Dlatego ja całe lato przejechałem na zimowych z przodu, całorocznych z
tyłu. Nigdy nie wiadomo kiedy śnieg człowieka zaskoczy :-> Teraz już
czas zimówki założyć, bo poprzednie się kończą.

"Miększe" opony z przodu? Nie wiem czy to dobry pomysł.

Pozdrawiam

opony caloroczne

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona