Data: 2019-11-05 11:24:10 | |
Autor: Miroo | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 01:11, J.F. pisze:
Multiseason trzeba będzie wymieniać 2 razy częściej (np co 2-3 lata, a nie 5-6 jak przy dwóch kompletach). Producentowi na jedno wyjdzie, a nie będzie musiał utrzymywać dwóch zespołów badawczych (do opon zimowych i letnich) ;) Jest "moda" (zapotrzebowanie) na opony wielosezonowe, więc producenci to wykorzystują. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-11-05 11:28:00 | |
Autor: Ä ÄÄĹĹóşş | |
opony caloroczne | |
Na kosztach przekładek (i przechowania) zaoszczędzisz na kolejny komplet.
Gumiarze będą przeciw ;-) -- -- - Multiseason trzeba będzie wymieniać 2 razy częściej. |
|
Data: 2019-11-05 12:59:35 | |
Autor: cyklista | |
opony caloroczne | |
ąćęłńóśźż pisze:
Na kosztach przekładek (i przechowania) zaoszczędzisz na kolejny komplet. i będziesz jeździł na oponach 2 max 3 letnich a nie 4-6 letnich -- Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus |
|
Data: 2019-11-05 13:13:54 | |
Autor: J.F. | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc14e01$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-11-05 o 01:11, J.F. pisze: https://www.youtube.com/watch?v=VPZN4irK0y4 Multiseason trzeba będzie wymieniać 2 razy częściej (np co 2-3 lata, a nie 5-6 jak przy dwóch kompletach). Producentowi na jedno wyjdzie, a nie Tak calkiem na jedno nie - caloroczne bedziesz jezdzil do konca, sezonowe ... uslyszysz "panie, tego juz sie nie oplaca zakladac". będzie musiał utrzymywać dwóch zespołów badawczych (do opon zimowych i letnich) ;) Jest "moda" (zapotrzebowanie) na opony wielosezonowe, więc producenci to wykorzystują. No wlasnie - moda czy zapotrzebowanie ? Modę kreują producenci, zapotrzebowanie - klienci :-) Faktycznie - po latach posuchy na europejskim rynku coraz wiecej producentow robi caloroczne ... J. |
|
Data: 2019-11-05 22:17:45 | |
Autor: Janusz | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 13:13, J.F. pisze:
Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc14e01$0$501$65785112@news.neostrada.pl...Wg mnie zapotrzebowanie, koszty przekładek coraz wyższe a i kolejki zaczynają odstraszać kierowców. -- Janusz |
|
Data: 2019-11-05 22:50:01 | |
Autor: zhbick | |
opony caloroczne | |
Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5dc14e01$0$501$65785112@news.neostrada.pl...
Multiseason trzeba będzie wymieniać 2 razy częściej (np co 2-3 lata, a nie 5-6 jak przy dwóch kompletach). I w trzecim roku masz nową zdrową gumę, zamiast w czwartym, piątym, szóstym a niekiedy i siódmym jeździć na coraz bardziej twardniejących letnich/zimowych, które już trzymają słabo, ale bieżnik jeszcze głęboki... |
|
Data: 2019-11-06 11:30:52 | |
Autor: Miroo | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-05 o 22:50, zhbick pisze:
Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup Z drugiej strony w takiej sytuacji producenci mogą obniżyć jakość i całoroczne po 2 latach będą zmieniać się w plastik lub przeciwnie, w miękką kluchę. Pamiętam jak przed laty moje letnie kumho zrobiły się plastikowe po około 3-4 latach :( Twarde i śliskie, a przejechane góra 20 tys. km. Pozdrawiam |
|
Data: 2019-11-06 21:48:32 | |
Autor: Janusz | |
opony caloroczne | |
W dniu 2019-11-06 o 11:30, Miroo pisze:
W dniu 2019-11-05 o 22:50, zhbick pisze:Całe szczęście mamy konkurencję i ludzie głosują portfelami, ile razy się dasz sparzyć? raz, góra dwa potem będziesz szerokim łukiem omijał jak te słynne frigo :) -- Janusz |
|