opony jak dlugo

Data: 2009-11-06 14:12:24
Autor: Cyneq
opony jak dlugo
Konrad N.S. pisze:
jak dlugo mozna przechwowywac (i używać) sezonami opony?

załózmy że są mało używane, i nie chodzi o zużycie bioeżnika, jest ciągle wysoki.

ile lat można użytkować te same opony?

Podobno 5 lat, ale nie potrafię Ci podać źródla ani uzasadnienia, gdzieś wyczytane.
Sądze że nikt tego nie robi. Ale pewną wskazówką jest to, że niektóre firmy udzielają gwarancji na 60 miesięcy.

--
Cyneq

Data: 2009-11-06 14:24:12
Autor: Agent 0700
opony jak dlugo
Sądze że nikt tego nie robi. Ale pewną wskazówką jest to, że niektóre firmy udzielają gwarancji na 60 miesięcy.

Na samochody masz 2 lata gwarancji i po gwarancji wyrzucasz?

Ja w motocyklu mam 14-letnie opony i wciąż są dobre, nie utraciły przyczepności... na razie... :-)

Data: 2009-11-06 15:03:25
Autor: Cyneq
opony jak dlugo
Agent 0700 pisze:
Sądze że nikt tego nie robi. Ale pewną wskazówką jest to, że niektóre firmy udzielają gwarancji na 60 miesięcy.

Na samochody masz 2 lata gwarancji i po gwarancji wyrzucasz?

Najpierw przeczytaj ze zrozumieniem post na który odpowiadasz, a potem się ode mnie odpierwiastkuj.

--
Cyneq

opony jak dlugo