opony jak dlugo

Data: 2009-11-06 14:42:41
Autor: MZ
opony jak dlugo
ile lat można użytkować te same opony?

Producenci zalecaj± wymianę opon po 10-ciu latach od daty produkcji.
Opony uważa się za nowe przez 36 miesięcy od daty produkcji, producenci zwykle daj± gwarancję na 36 miesięcy od sprzedaży, ale nie dłużej niż 60 miesięcy od daty produkcji, chyba jako¶ tak, popatrz na opony.com.pl czy czy na jakim¶ googlu.
Ja przed zawieszeniem na kołku myję tylko opony i felgi, żeby mi zimówek sól a letnich syf z klocków nie zżerały....
MZ

opony jak dlugo