opony - mniejsze zlo

Data: 2009-05-29 12:53:17
Autor: fensterek
opony - mniejsze zlo
On 14 Maj, 10:29, Asmodeusz <ch...@tmp8.idx.tenwyraztnij.pl> wrote:
Witam
Szukam tylnej dętkowej opony 110/90-16 59S, bo taka ma podobno być w
Hondzie CM250.

 Heidenau K36 110/90R16, około 200 złotych. Ale nie pamietam gdzie
kupiłem. Znalazłem też metzellera w tym rozmiarze, fajny bieżnik, cena
przystepna, ale nie do zdobycia. W wielu sklepach w necie był, ale
tylko wirtualnie. Jak dzwoniłem okazaywało się, że po kolei kilka
sklepów odpowiedziało: "nie ma w kraju i nie ma mozliwości
sprowadzenia od producenta". Tak się przejąłem, że jak znalazłem
dętki, to zamówiłem po 2 na każde koło. Nawyk z prl`u ;-)
Mam nadzieję, że z heidenauem nie będzie problemów.

opony - mniejsze zlo