opony nexen

Data: 2010-08-31 23:39:51
Autor: P_ablo
opony nexen
Użytkownik "margines" <margines@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:i5h6dt$heo$1news.onet.pl...
Witam
Czy kto¶ może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy
uciekać?

Uzywam w dostawczakach zimowych Nexenow calorocznie. Sprawuja sie dobrze na mokrym i na suchym, po 2 pelnym sezonie na sniegu juz bylo gorzej ale caly czas lepiej niz  letnie.
W osobowkach nie sprawdzalem bo nie robia takich jak uzywam ale nie omieszkalbym przetestowac gdyby robili.

--
Picasso

Data: 2010-09-01 03:34:40
Autor: to
opony nexen
begin P_ablo
Uzywam w dostawczakach zimowych Nexenow calorocznie. Sprawuja sie dobrze
na mokrym i na suchym, po 2 pelnym sezonie na sniegu juz bylo gorzej ale
caly czas lepiej niz  letnie.

No jeszcze tego brakowało, żeby zimówki były gorsze niż letnie. ;-) Ostatniej zimy jechałem na letnich po śniegu (mam zimowe ale nie chciało mi się zmienić), droga prosta jak strzała, jadę, jadę, a tu nagle widzę barierkę przedzielającą jezdnie przed przednią szybą. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-09-01 09:20:42
Autor: P_ablo
opony nexen
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4c7dc9d0$0$27040$65785112news.neostrada.pl...

No jeszcze tego brakowało, żeby zimówki były gorsze niż letnie. ;-)

Nie jest to takie oczywiste przy roznego rodzaju wynalazkach.

Ostatniej zimy jechałem na letnich po ¶niegu (mam zimowe ale nie chciało
mi się zmienić), droga prosta jak strzała, jadę, jadę, a tu nagle widzę
barierkę przedzielaj±c± jezdnie przed przedni± szyb±. ;-)

Wczoraj wyjatkowo nie pilem a nie rozumiem...

--
Picasso

Data: 2010-09-02 01:36:42
Autor: to
opony nexen
begin P_ablo
No jeszcze tego brakowaÂło, Âżeby zimĂłwki byÂły gorsze niÂż letnie. ;-)

Nie jest to takie oczywiste przy roznego rodzaju wynalazkach.

No cóż, tego się nie spodziewałem. ;-)

Ostatniej zimy jecha³em na letnich po ¶niegu (mam zimowe ale nie
chcia³o mi siê zmieniæ), droga prosta jak strza³a, jadê, jadê, a tu
nagle widzê barierkê przedzielaj±c± jezdnie przed przedni± szyb±. ;-)

Wczoraj wyjatkowo nie pilem a nie rozumiem...

Obróciło mnie nagle o 90 stopni podczas jazdy na wprost.

--
ignorance is bliss

opony nexen