opony - problem

Data: 2014-05-24 14:05:17
Autor: mbut
opony - problem
W dniu 14-05-24 08:54, twistedme pisze:
Witam,

sprawa wygląda następująco:

Kupiłem opony continental race king 2.2, założyłem, jeździłem, zrobiłem
może jakieś 100km po czym zmieniłem koła (dt swiss 533d). Po pierwszej
jeździe jak wyjechałem z lasu na asfalt czuję bęc, bęc, bęc - myślę
jednak chyba nie za bardzo ten zaplot skoro już koło do centrowania.
Przyjrzałem się dokładnie - obręcz idealna, opona krzywa! Bicie na boki
i garb wysokości 1 cm w okolicy wentyla.

Co zrobiłem:
- napsikałem smaru silikonowego na ranty
- pompowałem na maxa (4.5 bara pękła dętka), żeby dętka powypychała
nierówności
- wymieniłem dętkę i opaskę.
- jeździłem na półflaku, ugniatałem, odbijałem itp.

Poprawa może jakaś tam jest, ale bicia są nadal wyraźne.

Czy mogę jeszcze cokolwiek zrobić poza wymianą opony?

pozdr
Poczekam, może ktoś coś napisze na ten temat, bo mam oponę, która tak samo się zachowuje ja Ty to opisałeś. talk, smar, mydło itd i nic nie pomogło, w końcu wymieniłem opony na innego typu i jest ok.

opony - problem