Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   opony - problem

opony - problem

Data: 2014-05-24 05:06:47
Autor: Ignac
opony - problem
W dniu sobota, 24 maja 2014 08:54:35 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:
 
 Bicie na boki i garb wysokości 1 cm w okolicy wentyla.
 Czy mogę jeszcze cokolwiek zrobić poza wymianą opony?

Reklamować ją,to są objawy pękajacej osnowy,jeśli dobrze
rozumiem przekaz.Sadzę,że opona była poprawnie zalożona,czyli
na około jej obwodu po obu stronach powinien być widoczny taki
cienki gumowy margines,równo oddalony od krawędzi obręczy.
Ten garb przy dalszej jeździe może wystrzelić!
Przydała by się fota.

Data: 2014-05-24 20:36:07
Autor: mbut
opony - problem
W dniu 14-05-24 14:06, Ignac pisze:
W dniu sobota, 24 maja 2014 08:54:35 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:


  Bicie na boki i garb wysokości 1 cm w okolicy wentyla.
  Czy mogę jeszcze cokolwiek zrobić poza wymianą opony?

Reklamować ją,to są objawy pękajacej osnowy,jeśli dobrze
rozumiem przekaz.Sadzę,że opona była poprawnie zalożona,czyli
na około jej obwodu po obu stronach powinien być widoczny taki
cienki gumowy margines,równo oddalony od krawędzi obręczy.
Ten garb przy dalszej jeździe może wystrzelić!
Przydała by się fota.

W moim wypadku to opona nówka. Równego marginesu do obręczy nie da się ułożyć, gdyby taki margines byłby równy to nie byłoby problemu i nie pisałbym o problemie.

Data: 2014-05-24 12:08:17
Autor: Ignac
opony - problem
To może założyć na zapasowe koło napompować do maksymalnego
ciśnienia i zostawić na tydzień,miesiąć żeby opona się naciągnęła i
powtórzyć operację z talkiem/mydłem.
Też z nowymi widzę taki problem,ale nie aż w takim stopniu.

Data: 2014-05-24 21:00:36
Autor: twistedme
opony - problem
W dniu 2014-05-24 14:06, Ignac pisze:
W dniu sobota, 24 maja 2014 08:54:35 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:


  Bicie na boki i garb wysokości 1 cm w okolicy wentyla.
  Czy mogę jeszcze cokolwiek zrobić poza wymianą opony?

Reklamować ją,to są objawy pękajacej osnowy,jeśli dobrze
rozumiem przekaz.Sadzę,że opona była poprawnie zalożona,czyli
na około jej obwodu po obu stronach powinien być widoczny taki
cienki gumowy margines,równo oddalony od krawędzi obręczy.
Ten garb przy dalszej jeździe może wystrzelić!
Przydała by się fota.

Może nie garb, na foto tego tak nie widać, jak kręcę kołem, to widać wyraźnie, że w pewnym momencie opona bardzo zbliża się do ramy. Żebym jeszcze miał gdzieś rachunek, to bym zareklamował, bo tania nie była...

Coś ewidentnie z tą oponą jest nie tak, bo jak ją dzisiaj ściągałem, to zeszła bardzo luźno, o wiele za luźno. Poza tym jak się przyjrzałem w środku, to guma na bokach jest tak cienka, że prześwitują te druciki. Taka tandeta, za tyle kasy? A tak ją chwalili na forach, dlatego też zakupiłem.

Jeszcze dzisiaj na to wszystko złapałem kapcia, więc musiałem jechać do decathlona i kupiłem pierwszą z brzegu jaka była michelin country trail i kręci się równiutko...

Były jeszcze hutchinson python, ale w dwupaku i na dodatek rano rozmawiałem z kumplem, który właśnie ostatnio je założył i dzisiaj na mokrym asfalcie tak się przejechał, że ma pęknięte jedynki :) Z ciekawości poczytałem i rzeczywiście ludzie narzekają. Fakt, że producent zaleca na suche warunki, no ale takie coś? Ku przestrodze, że jednak producent wie co pisze :)

pozdr.

opony - problem

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona