opony- tzw. uniwersalne

Data: 2010-10-21 13:12:02
Autor: mihau
opony- tzw. uniwersalne
On Oct 21, 1:31 pm, niepo...@op.pl (fest) wrote:

Czy ktoś może polecić mi oponę terenową, która nie będzie tak szybko
zużywała się podczas jazdy po asfalcie?  czy jest w ogóle taka opona?

Wydawało mi się kiedyś, że bez klocków ciężko jeździć. Ale niedawno
kupiłem Marathon Supreme. Przebieg jakieś 1000km i dopiero starł się
nadlew na zgrzewie biegnącym przez środek opony. W tym czasie nie
miałem ani jednej gumy (ba, nawet nie dopompowywałem), a połowę tego
dystansu przejechałem z załadowanymi sakwami, w tym sporo po górach i
kamieniach.

Oczywiście taka łysa opona słabo spisuje się w piasku i wymaga
ostrożności na mokrym, ale na suchym asfalcie i wszelkiej twardej
nawierzchni jest genialna.

--
mihau

Data: 2010-10-21 22:56:12
Autor: fest
opony- tzw. uniwersalne
mihau napisal i wyslal takie slowa:

Oczywiście taka łysa opona słabo spisuje się w piasku i wymaga
ostrożności na mokrym, ale na suchym asfalcie i wszelkiej twardej
nawierzchni jest genialna.

Dla mnie na asfalcie może być do pupy! Byle by sie nie ścierała jak
dotychczasowe (bontrager'y jones'y) i miała jak najlepsze właściwości w
terenie.
--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-10-28 12:16:03
Autor: 666
opony- tzw. uniwersalne
Też jeżdżę na szerokich (bo są i średnie) Supreme.

Nieprawdopodobna przyczepność na gładkim wyraźnie dzięki niesamowitej mieszance gumy, w zakrętach czujesz się bardzo pewnie, a na podłodze z lastriko, terakoty czy gresu trudno koło bokiem przeciągnąć ;-))

Ale z uwagi na bieżnik 'odwrócony' semislick, to na piachu takie sobie pływają na boki, i na błocie też się ślizgają, choć przejechać się da.

Generalnie jestem BARDZO zadowolony.

-- -- -

Ale niedawno kupilem Marathon Supreme.
Oczywiscie taka lysa opona slabo spisuje sie w piasku i wymaga ostroznosci