Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   opony wielosezonowe

opony wielosezonowe

Data: 2016-09-03 17:50:01
Autor: Dominik Ałaszewski
opony wielosezonowe
Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:


Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?

Bo ciagle jeszcze jest kosztowa strona medalu - drogie wielosezonowe kilka zmian tanszych opon pokryja ..

Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
zupełnie przyzwoite.

--
Dominik Ałaszewski (via raspbianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Data: 2016-09-04 10:27:50
Autor: Cavallino
opony wielosezonowe
W dniu 03.09.2016 o 19:50, Dominik Ałaszewski pisze:
Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:


Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?

Bo ciagle jeszcze jest kosztowa strona medalu - drogie wielosezonowe
kilka zmian tanszych opon pokryja ..

Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
zupełnie przyzwoite.

A coś podobnego, ale do suva?

Data: 2016-09-04 03:05:40
Autor: Pablo Eldiablo
opony wielosezonowe
W dniu niedziela, 4 września 2016 10:27:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 03.09.2016 o 19:50, Dominik Ałaszewski pisze:
> Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
>
>
>> Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?
>>
>> Bo ciagle jeszcze jest kosztowa strona medalu - drogie wielosezonowe
>> kilka zmian tanszych opon pokryja ..
>
> Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
> zupełnie przyzwoite.

A coś podobnego, ale do suva?

Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17 - w amerykańskich testach wypadają bardzo dobrze, sam jestem ciekaw, co będzie w zimie :-) Przy obecnej pogodzie jako letnie są OK, ale to żadna sztuka.

pablo

Data: 2016-09-04 17:12:50
Autor: Cavallino
opony wielosezonowe
W dniu 04.09.2016 o 12:05, Pablo Eldiablo pisze:
W dniu niedziela, 4 września 2016 10:27:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 03.09.2016 o 19:50, Dominik Ałaszewski pisze:
Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:


Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?

Bo ciagle jeszcze jest kosztowa strona medalu - drogie wielosezonowe
kilka zmian tanszych opon pokryja ..

Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
zupełnie przyzwoite.

A coś podobnego, ale do suva?

Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17 - w amerykańskich testach wypadają bardzo dobrze,

Taaa, ale zdecydowanie NIE SĄ niskobudżetowe.

Data: 2016-09-05 01:24:31
Autor: Pablo Eldiablo
opony wielosezonowe
W dniu niedziela, 4 września 2016 17:12:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 04.09.2016 o 12:05, Pablo Eldiablo pisze:
> W dniu niedziela, 4 września 2016 10:27:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
>> W dniu 03.09.2016 o 19:50, Dominik Ałaszewski pisze:
>>> Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
>>>
>>>
>>>> Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?
>>>>
>>>> Bo ciagle jeszcze jest kosztowa strona medalu - drogie wielosezonowe
>>>> kilka zmian tanszych opon pokryja ..
>>>
>>> Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
>>> zupełnie przyzwoite.
>>
>> A coś podobnego, ale do suva?
>
> Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17 - w amerykańskich testach wypadają bardzo dobrze,

Taaa, ale zdecydowanie NIE SĄ niskobudżetowe.


Wręcz przeciwnie - w moim rozmiarze były tylko ciut droższe od chińczyków. Na pewno DUŻO tańsze od większości markowych AT-ków M+S.

Data: 2016-09-05 17:19:54
Autor: Cavallino
opony wielosezonowe
W dniu 05.09.2016 o 10:24, Pablo Eldiablo pisze:
W dniu niedziela, 4 września 2016 17:12:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 04.09.2016 o 12:05, Pablo Eldiablo pisze:
W dniu niedziela, 4 września 2016 10:27:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 03.09.2016 o 19:50, Dominik Ałaszewski pisze:
Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:


Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?

Bo ciagle jeszcze jest kosztowa strona medalu - drogie wielosezonowe
kilka zmian tanszych opon pokryja ..

Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
zupełnie przyzwoite.

A coś podobnego, ale do suva?

Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17 - w amerykańskich testach wypadają bardzo dobrze,

Taaa, ale zdecydowanie NIE SĄ niskobudżetowe.


Wręcz przeciwnie - w moim rozmiarze były tylko ciut droższe od chińczyków. Na pewno DUŻO tańsze od większości markowych AT-ków M+S.

Ale to przecież nie są AT, więc o czym mowa?

Data: 2016-09-06 08:50:18
Autor: Pablo Eldiablo
opony wielosezonowe
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 17:19:54 UTC+2 użytkownik Cavallino
>
> Wręcz przeciwnie - w moim rozmiarze były tylko ciut droższe od chińczyków. Na pewno DUŻO tańsze od większości markowych AT-ków M+S.

Ale to przecież nie są AT, więc o czym mowa?

No nie są - chciałem pierwotnie kupić teraz AT-ki jako całoroczne, ale cena tych General-ów mnie przekonała, że może jednak je pomęczę. Nie jeżdżę w trudnym terenie, 95% mojej jazdy to asfalt dobrej jakości. AT-ki dawały by mi większą pewność w tych 5% - ale na szosowych też do tej pory dawałem radę.

Data: 2016-09-06 20:14:12
Autor: Cavallino
opony wielosezonowe
W dniu 06.09.2016 o 17:50, Pablo Eldiablo pisze:
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 17:19:54 UTC+2 użytkownik Cavallino

Wręcz przeciwnie - w moim rozmiarze były tylko ciut droższe od chińczyków. Na pewno DUŻO tańsze od większości markowych AT-ków M+S.

Ale to przecież nie są AT, więc o czym mowa?

No nie są - chciałem pierwotnie kupić teraz AT-ki jako całoroczne, ale cena tych General-ów mnie przekonała,

No ja właśnie tak samo kombinuję.
Ale AT-ków raczej nie chcę z założenia, są po prostu za głośne.
I zapewne jeszcze gorsze na asfalcie niż obecne Conti CrossContact LX.

Więc porównuję do innych opon do suvów, a nie osobówek, czy AT, które są w innych segmentach cenowych.


że może jednak je pomęczę. Nie jeżdżę w trudnym terenie, 95% mojej jazdy to asfalt dobrej jakości.
AT-ki dawały by mi większą pewność w tych 5% - ale na szosowych też do tej pory dawałem radę.


A te szosowe to jakie były?

Data: 2016-09-08 04:18:41
Autor: Pablo Eldiablo
opony wielosezonowe
W dniu wtorek, 6 września 2016 20:14:11 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 06.09.2016 o 17:50, Pablo Eldiablo pisze:
> W dniu poniedziałek, 5 września 2016 17:19:54 UTC+2 użytkownik Cavallino



A te szosowe to jakie były?

Bridgestone Dueler M+S; jak się starły na tyle, że stały się letnie, to na zimę Pirelli Scorpion Ice&Snow, które po pewnym czasie stały się całorocznymi, aż do nienaprawialnego uszkodzenia jednej sztuki ;-) No i teraz te Generale.

Data: 2016-09-06 21:22:57
Autor: jerzu.xyz
opony wielosezonowe
On Sun, 4 Sep 2016 03:05:40 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo
<pabloeldiablo333@gmail.com> wrote:

Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17


Wolałbym coś "cywilizowanego", a nie opona, która dziś na polskim
rynku jest, a jutro jej nie będzie. Bo potem zawsze jest problem z
dokupieniem jednej czy dwóch sztuk.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2016-09-07 16:56:50
Autor: Cavallino
opony wielosezonowe
W dniu 06.09.2016 o 21:22, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Sun, 4 Sep 2016 03:05:40 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo
<pabloeldiablo333@gmail.com> wrote:

Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17


Wolałbym coś "cywilizowanego",

To są dość popularne opony do suv-ów i terenówek.
Tylko że Ty jako użytkownik plaskaczy o nich nie słyszałeś, więc wydaje Ci się że to jakiś krzak.

Data: 2016-09-06 21:21:32
Autor: jerzu.xyz
opony wielosezonowe
On Sun, 4 Sep 2016 10:27:50 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

A coś podobnego, ale do suva?

No właśnie. Potrzebuję coś do Kia Sportage, bo auto na letnich
koreańcach. Zimowe niby można kupić bez problemu, ale problemem jest
durny unijny przepis dotyczący czujników ciśnienia. Auto takowe
posiada, i albo zmiana opon na alu, albo kupno wielosezonowych i
założenie na alu, albo stalówki na zimę + czujniki + kodowanie + opony
zimowe. Najbardziej ekonomiczna jest opcja opon wielosezonowych.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2016-09-07 16:57:27
Autor: Cavallino
opony wielosezonowe
W dniu 06.09.2016 o 21:21, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Sun, 4 Sep 2016 10:27:50 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

A coś podobnego, ale do suva?

No właśnie. Potrzebuję coś do Kia Sportage,

Jerzu, kupiłeś Sportage?
I jak wrażenia?

Data: 2016-09-07 21:31:04
Autor: jerzu.xyz
opony wielosezonowe
On Wed, 7 Sep 2016 16:57:27 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Jerzu, kupiłeś Sportage?

Ja nie, szef sobie kupił. A właściwie w leasingu wziął.

I jak wrażenia?

Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
ta skora to cienka jak papier. Auto ma przejechane 1500 km i już jest
w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
lepszym sorcie ;) Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
już tylko toczenie pozostaje ;)
Z wypasu navi (TomTom z 7 lednią aktualizacją map), kamera cofania,
jakieś wspomagania ruszania pod górę, czujniki cofania tył, czujniki z
przodu, zestaw bt z importem książki telefonicznej, wifi do usług
trafikowych dla TT. Ja na auto za 99 tys. brutto całkiem, calkiem. Ja
bym dopłacił (jak i tak w leasingu) 4500 zł za bixenony aktywne + coś
tam jeszcze w tym pakiecie z bixenonami było.


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2016-09-07 21:46:04
Autor: Tomasz Gorbaczuk
opony wielosezonowe
W dniu .09.2016 o 21:31 <jerzu.xyz@irc.pl> pisze:


Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
ta skora to cienka jak papier. Auto ma przejechane 1500 km i już jest
w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
lepszym sorcie ;)
Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
już tylko toczenie pozostaje ;)
Z wypasu navi (TomTom z 7 lednią aktualizacją map), kamera cofania,
jakieś wspomagania ruszania pod górę, czujniki cofania tył, czujniki z
przodu, zestaw bt z importem książki telefonicznej, wifi do usług
trafikowych dla TT. Ja na auto za 99 tys. brutto całkiem, calkiem.. Ja
bym dopłacił (jak i tak w leasingu) 4500 zł za bixenony aktywne + coś
tam jeszcze w tym pakiecie z bixenonami było.


Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w mojej  cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam bezgłośnie.
Ten silnik daje radę, trzeba się tylko nauczyć nim jeździć i zmieniać  biegi tak gdzieś 500 obr/min wyżej niż pokazuje komp. Spalanie  za to jest  prawie książkowe. Dwustrefowa klimatyzacja działa bdb dobrze, cicho i  skutecznie.


TG

Data: 2016-09-08 08:44:59
Autor: AL
opony wielosezonowe
On 2016-09-07 21:46, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .09.2016 o 21:31 <jerzu.xyz@irc.pl> pisze:


Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
ta skora to cienka jak papier. Auto ma przejechane 1500 km i już jest
w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
lepszym sorcie ;)
Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
już tylko toczenie pozostaje ;)
Z wypasu navi (TomTom z 7 lednią aktualizacją map), kamera cofania,
jakieś wspomagania ruszania pod górę, czujniki cofania tył, czujniki z
przodu, zestaw bt z importem książki telefonicznej, wifi do usług
trafikowych dla TT. Ja na auto za 99 tys. brutto całkiem, calkiem. Ja
bym dopłacił (jak i tak w leasingu) 4500 zł za bixenony aktywne + coś
tam jeszcze w tym pakiecie z bixenonami było.


Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w
mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam
bezgłośnie.

pytanie zasadnicze: której cytrynie?

Data: 2016-09-08 18:09:24
Autor: Tomasz Gorbaczuk
opony wielosezonowe
W dniu .09.2016 o 08:44 AL <adam@skads.tam.pl> pisze:


Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w
mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam
bezgłośnie.

pytanie zasadnicze: której cytrynie?


Mojej :-) - C4GP

TG

Data: 2016-09-08 18:27:40
Autor: AL
opony wielosezonowe
On 2016-09-08 18:09, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .09.2016 o 08:44 AL <adam@skads.tam.pl> pisze:


Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w
mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam
bezgłośnie.

pytanie zasadnicze: której cytrynie?


Mojej :-) - C4GP

no ale C4GP nie ma 'cytrynowego' zawieszenia, tylko sprężyny, co prawda o charakterystyce raczej miękkiej jak na minivana, ale jednak.
  (opcja pneumatyki w tyle się nie liczy).

Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;).

Data: 2016-09-08 18:33:58
Autor: Cavallino
opony wielosezonowe
W dniu 08.09.2016 o 18:27, AL pisze:

Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie
nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;).

Wręcz przeciwnie - rozkołysze się taki, które ma zawieszenie twarde.
W tym z zawiechą miękką, zawiecha wybiera więcej nierówności.
Duster tu jest bardzo dobry, z kolei Renagadem nie dało się jechać nawet po dziurach w mieście.

-- -
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

Data: 2016-09-08 18:47:34
Autor: Tomasz Gorbaczuk
opony wielosezonowe
W dniu .09.2016 o 18:27 AL <adam@skads.tam.pl> pisze:


Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie  nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;).

Nie wiem jak kijanka jeździ w terenie (nie miałem takiej potrzeby) ale  przyjemnie się nią jedzie po dziurawej asfaltowej drodze.

TG

Data: 2016-09-08 18:56:43
Autor: Tomasz Gorbaczuk
opony wielosezonowe
W dniu .09.2016 o 18:27 AL <adam@skads.tam.pl> pisze:


no ale C4GP nie ma 'cytrynowego' zawieszenia, tylko sprężyny, co prawda  o charakterystyce raczej miękkiej jak na minivana, ale jednak.
  (opcja pneumatyki w tyle się nie liczy).

C4GP jest prawie o 400kg cięższy od kijanki, zawieszenie ma bardzo  komfortowe ale wszelkie dziury i nadlewki asfaltu czuć w nim zdecydowanie  bardziej. Jest za to zdecydowanie stabilniejszy przy prędkościach  autostradowych - jedzie jak po sznurku. Przy 150km/h w kijance mam  wrażenie, że za chwilę przód ucieknie mi na pobocze.

Pneumatyka zapewnia stały prześwit niezależnie od obciążenia. Nie ma  znaczenia czy mam na pokładzie 7 grubasów - czy jadę sam - ugięcie jest  identyczne. 400kg cementu w bagażniku też nie robi na nim wrażenia :-)

TG

Data: 2016-09-07 22:57:52
Autor: Cavallino
opony wielosezonowe
W dniu 07.09.2016 o 21:31, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Wed, 7 Sep 2016 16:57:27 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Jerzu, kupiłeś Sportage?

Ja nie, szef sobie kupił. A właściwie w leasingu wziął.

Rozumiem że tego koszmarka nowego?


I jak wrażenia?

Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance.
Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale
ta skora to cienka jak papier.

Widać własnoręczne obicie jest lepszą opcją - po 6 latach w ceedzie była jak nowa.
I to za całe 150 zł, seryjna pewnie kosztuje znacznie więcej.


Auto ma przejechane 1500 km i już jest
w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w
lepszym sorcie ;)
Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym
aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to
już tylko toczenie pozostaje ;)

Patrz, a w ceedzie było całkiem fajnym silnikiem.
Jak dla mnie to pewnie dramatyzujesz, przejechałbyś się 109 konnym Dusterem, to zmieniłbyś zdanie o 115 konnym crdi. ;-)

Data: 2016-09-08 06:52:04
Autor: jerzu.xyz
opony wielosezonowe
On Wed, 7 Sep 2016 22:57:52 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Jak dla mnie to pewnie dramatyzujesz, przejechałbyś się 109 konnym Dusterem, to zmieniłbyś zdanie o 115 konnym crdi. ;-)

Być może ;) Ale odnoszę to do mojego 109 konnego Focusa, to trochę
inna jazda. No ale Focus mniejszy i lżejszy :)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2016-09-07 19:47:45
Autor: Tomasz Gorbaczuk
opony wielosezonowe
W dniu .09.2016 o 21:21 <jerzu.xyz@irc.pl> pisze:

On Sun, 4 Sep 2016 10:27:50 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

A coś podobnego, ale do suva?

No właśnie. Potrzebuję coś do Kia Sportage, bo auto na letnich
koreańcach. Zimowe niby można kupić bez problemu, ale problemem jest
durny unijny przepis dotyczący czujników ciśnienia. Auto takowe
posiada, i albo zmiana opon na alu, albo kupno wielosezonowych i
założenie na alu, albo stalówki na zimę + czujniki + kodowanie + opony
zimowe. Najbardziej ekonomiczna jest opcja opon wielosezonowych.

Ja mam kijankę i nie wiem o czym piszesz. W czym Ci przeszkadzają czujniki?
Mam letnie koreańce na lato i zimowe koreańce na zimę w rozmiarze  225/XX/R17 (nie pamiętam profilu).

Te koreance (hankooki) są bdb. 3 letnie zimówki radziły sobie zdecydowanie  lepiej od nowych nokianów
Nokian WR D4 215/55 R16 97 H XL  w C4GP. W obu przypadkach napęd tylko na  przód.

TG

Data: 2016-09-07 21:31:49
Autor: jerzu.xyz
opony wielosezonowe
On Wed, 07 Sep 2016 19:47:45 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
<gorbi@adres.pl> wrote:

Ja mam kijankę i nie wiem o czym piszesz. W czym Ci przeszkadzają czujniki?

Mnie w niczym, szefowi już tak. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t

Data: 2016-09-04 23:36:53
Autor: sczygiel
opony wielosezonowe
W dniu sobota, 3 września 2016 19:50:02 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:


> Wiec jesli nie CrossClimate, to co ?
>
> Bo ciagle jeszcze jest kosztowa strona medalu - drogie wielosezonowe > kilka zmian tanszych opon pokryja ..

Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer,
zupełnie przyzwoite.

Też je mam. Są naprawde trwałe.
Na jednych zrobiłem 80kkm i nadal miały 4,5mm bieżnika.
Dosyć dobrze sie trzymają drogi na suchym i na śniegu ale na mokrym są słabe.

Deczko hałasują. Ale raczej powyżej 100km/h.
Poniżej jest ok.
Poza tym nie narzekam, Kolejne jakie kupilem (bo mi opone przecięło) to tez te same.
Ja polecam.

opony wielosezonowe

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona