Data: 2016-09-03 17:50:01 | |
Autor: Dominik Ałaszewski | |
opony wielosezonowe | |
Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:
Wiec jesli nie CrossClimate, to co ? Z niskobudżetowych Kleber Quadraxer, zupełnie przyzwoite. -- Dominik Ałaszewski (via raspbianowy slrn) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Pisząc na priv zmień domenę na gmail. |
|
Data: 2016-09-04 10:27:50 | |
Autor: Cavallino | |
opony wielosezonowe | |
W dniu 03.09.2016 o 19:50, Dominik Ałaszewski pisze:
Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a: A coś podobnego, ale do suva? |
|
Data: 2016-09-04 03:05:40 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
opony wielosezonowe | |
W dniu niedziela, 4 września 2016 10:27:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 03.09.2016 o 19:50, Dominik Ałaszewski pisze: Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17 - w amerykańskich testach wypadają bardzo dobrze, sam jestem ciekaw, co będzie w zimie :-) Przy obecnej pogodzie jako letnie są OK, ale to żadna sztuka. pablo |
|
Data: 2016-09-04 17:12:50 | |
Autor: Cavallino | |
opony wielosezonowe | |
W dniu 04.09.2016 o 12:05, Pablo Eldiablo pisze:
W dniu niedziela, 4 września 2016 10:27:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał: Taaa, ale zdecydowanie NIE SĄ niskobudżetowe. |
|
Data: 2016-09-05 01:24:31 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
opony wielosezonowe | |
W dniu niedziela, 4 września 2016 17:12:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 04.09.2016 o 12:05, Pablo Eldiablo pisze: Wręcz przeciwnie - w moim rozmiarze były tylko ciut droższe od chińczyków. Na pewno DUŻO tańsze od większości markowych AT-ków M+S. |
|
Data: 2016-09-05 17:19:54 | |
Autor: Cavallino | |
opony wielosezonowe | |
W dniu 05.09.2016 o 10:24, Pablo Eldiablo pisze:
W dniu niedziela, 4 września 2016 17:12:50 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał: Ale to przecież nie są AT, więc o czym mowa? |
|
Data: 2016-09-06 08:50:18 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
opony wielosezonowe | |
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 17:19:54 UTC+2 użytkownik Cavallino
> No nie są - chciałem pierwotnie kupić teraz AT-ki jako całoroczne, ale cena tych General-ów mnie przekonała, że może jednak je pomęczę. Nie jeżdżę w trudnym terenie, 95% mojej jazdy to asfalt dobrej jakości. AT-ki dawały by mi większą pewność w tych 5% - ale na szosowych też do tej pory dawałem radę. |
|
Data: 2016-09-06 20:14:12 | |
Autor: Cavallino | |
opony wielosezonowe | |
W dniu 06.09.2016 o 17:50, Pablo Eldiablo pisze:
W dniu poniedziałek, 5 września 2016 17:19:54 UTC+2 użytkownik Cavallino No ja właśnie tak samo kombinuję. Ale AT-ków raczej nie chcę z założenia, są po prostu za głośne. I zapewne jeszcze gorsze na asfalcie niż obecne Conti CrossContact LX. Więc porównuję do innych opon do suvów, a nie osobówek, czy AT, które są w innych segmentach cenowych. że może jednak je pomęczę. Nie jeżdżę w trudnym terenie, 95% mojej jazdy to asfalt dobrej jakości. A te szosowe to jakie były? |
|
Data: 2016-09-08 04:18:41 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
opony wielosezonowe | |
W dniu wtorek, 6 września 2016 20:14:11 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
W dniu 06.09.2016 o 17:50, Pablo Eldiablo pisze:
Bridgestone Dueler M+S; jak się starły na tyle, że stały się letnie, to na zimę Pirelli Scorpion Ice&Snow, które po pewnym czasie stały się całorocznymi, aż do nienaprawialnego uszkodzenia jednej sztuki ;-) No i teraz te Generale. |
|
Data: 2016-09-06 21:22:57 | |
Autor: jerzu.xyz | |
opony wielosezonowe | |
On Sun, 4 Sep 2016 03:05:40 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo
<pabloeldiablo333@gmail.com> wrote: Ja kupiłem niedawno General Grabber HTS M+S 245/75R17 Wolałbym coś "cywilizowanego", a nie opona, która dziś na polskim rynku jest, a jutro jej nie będzie. Bo potem zawsze jest problem z dokupieniem jednej czy dwóch sztuk. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2016-09-07 16:56:50 | |
Autor: Cavallino | |
opony wielosezonowe | |
W dniu 06.09.2016 o 21:22, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Sun, 4 Sep 2016 03:05:40 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo To są dość popularne opony do suv-ów i terenówek. Tylko że Ty jako użytkownik plaskaczy o nich nie słyszałeś, więc wydaje Ci się że to jakiś krzak. |
|
Data: 2016-09-06 21:21:32 | |
Autor: jerzu.xyz | |
opony wielosezonowe | |
On Sun, 4 Sep 2016 10:27:50 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: A coś podobnego, ale do suva? No właśnie. Potrzebuję coś do Kia Sportage, bo auto na letnich koreańcach. Zimowe niby można kupić bez problemu, ale problemem jest durny unijny przepis dotyczący czujników ciśnienia. Auto takowe posiada, i albo zmiana opon na alu, albo kupno wielosezonowych i założenie na alu, albo stalówki na zimę + czujniki + kodowanie + opony zimowe. Najbardziej ekonomiczna jest opcja opon wielosezonowych. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2016-09-07 16:57:27 | |
Autor: Cavallino | |
opony wielosezonowe | |
W dniu 06.09.2016 o 21:21, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Sun, 4 Sep 2016 10:27:50 +0200, Cavallino Jerzu, kupiłeś Sportage? I jak wrażenia? |
|
Data: 2016-09-07 21:31:04 | |
Autor: jerzu.xyz | |
opony wielosezonowe | |
On Wed, 7 Sep 2016 16:57:27 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Jerzu, kupiłeś Sportage? Ja nie, szef sobie kupił. A właściwie w leasingu wziął. I jak wrażenia? Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance. Jedyne do czego mogę się przyczepić to kierownica. Niby skórzana, ale ta skora to cienka jak papier. Auto ma przejechane 1500 km i już jest w jednym miejscu zadarta. W moim Focusie skóra na kierownicy jest w lepszym sorcie ;) Jeździ się tym znośnie, tylko IMHO silnik to porażka. 1.7 CRDI w tym aucie powinno być zakazane, 115 KM daje radę w mieście. Na trasie to już tylko toczenie pozostaje ;) Z wypasu navi (TomTom z 7 lednią aktualizacją map), kamera cofania, jakieś wspomagania ruszania pod górę, czujniki cofania tył, czujniki z przodu, zestaw bt z importem książki telefonicznej, wifi do usług trafikowych dla TT. Ja na auto za 99 tys. brutto całkiem, calkiem. Ja bym dopłacił (jak i tak w leasingu) 4500 zł za bixenony aktywne + coś tam jeszcze w tym pakiecie z bixenonami było. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2016-09-07 21:46:04 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
opony wielosezonowe | |
W dniu .09.2016 o 21:31 <jerzu.xyz@irc.pl> pisze:
Auto fajnie wykończone, nie spodziewałem się takiej jakości w Kijance. Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w mojej cytrynie już plomby zaczynają wypadać, kijanką przejeżdżam bezgłośnie. Ten silnik daje radę, trzeba się tylko nauczyć nim jeździć i zmieniać biegi tak gdzieś 500 obr/min wyżej niż pokazuje komp. Spalanie za to jest prawie książkowe. Dwustrefowa klimatyzacja działa bdb dobrze, cicho i skutecznie. TG |
|
Data: 2016-09-08 08:44:59 | |
Autor: AL | |
opony wielosezonowe | |
On 2016-09-07 21:46, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .09.2016 o 21:31 <jerzu.xyz@irc.pl> pisze: pytanie zasadnicze: której cytrynie? |
|
Data: 2016-09-08 18:09:24 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
opony wielosezonowe | |
W dniu .09.2016 o 08:44 AL <adam@skads.tam.pl> pisze:
Do tego wszystkie fotele podgrzewane i bdb zawieszenie. Tam gdzie w Mojej :-) - C4GP TG |
|
Data: 2016-09-08 18:27:40 | |
Autor: AL | |
opony wielosezonowe | |
On 2016-09-08 18:09, Tomasz Gorbaczuk wrote:
W dniu .09.2016 o 08:44 AL <adam@skads.tam.pl> pisze:no ale C4GP nie ma 'cytrynowego' zawieszenia, tylko sprężyny, co prawda o charakterystyce raczej miękkiej jak na minivana, ale jednak. (opcja pneumatyki w tyle się nie liczy). Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;). |
|
Data: 2016-09-08 18:33:58 | |
Autor: Cavallino | |
opony wielosezonowe | |
W dniu 08.09.2016 o 18:27, AL pisze:
Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie Wręcz przeciwnie - rozkołysze się taki, które ma zawieszenie twarde. W tym z zawiechą miękką, zawiecha wybiera więcej nierówności. Duster tu jest bardzo dobry, z kolei Renagadem nie dało się jechać nawet po dziurach w mieście. -- - Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast. https://www.avast.com/antivirus |
|
Data: 2016-09-08 18:47:34 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
opony wielosezonowe | |
W dniu .09.2016 o 18:27 AL <adam@skads.tam.pl> pisze:
Jeśli kijanka sportage ma miększe zawieszenie od C4GP to ten SUV nie nadaje się do zjazdu z utwardzonej drogi (bo się rozkołysze za bardzo ;). Nie wiem jak kijanka jeździ w terenie (nie miałem takiej potrzeby) ale przyjemnie się nią jedzie po dziurawej asfaltowej drodze. TG |
|
Data: 2016-09-08 18:56:43 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
opony wielosezonowe | |
W dniu .09.2016 o 18:27 AL <adam@skads.tam.pl> pisze:
no ale C4GP nie ma 'cytrynowego' zawieszenia, tylko sprężyny, co prawda o charakterystyce raczej miękkiej jak na minivana, ale jednak. C4GP jest prawie o 400kg cięższy od kijanki, zawieszenie ma bardzo komfortowe ale wszelkie dziury i nadlewki asfaltu czuć w nim zdecydowanie bardziej. Jest za to zdecydowanie stabilniejszy przy prędkościach autostradowych - jedzie jak po sznurku. Przy 150km/h w kijance mam wrażenie, że za chwilę przód ucieknie mi na pobocze. Pneumatyka zapewnia stały prześwit niezależnie od obciążenia. Nie ma znaczenia czy mam na pokładzie 7 grubasów - czy jadę sam - ugięcie jest identyczne. 400kg cementu w bagażniku też nie robi na nim wrażenia :-) TG |
|
Data: 2016-09-07 22:57:52 | |
Autor: Cavallino | |
opony wielosezonowe | |
W dniu 07.09.2016 o 21:31, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Wed, 7 Sep 2016 16:57:27 +0200, Cavallino Rozumiem że tego koszmarka nowego?
Widać własnoręczne obicie jest lepszą opcją - po 6 latach w ceedzie była jak nowa. I to za całe 150 zł, seryjna pewnie kosztuje znacznie więcej. Auto ma przejechane 1500 km i już jest Patrz, a w ceedzie było całkiem fajnym silnikiem. Jak dla mnie to pewnie dramatyzujesz, przejechałbyś się 109 konnym Dusterem, to zmieniłbyś zdanie o 115 konnym crdi. ;-) |
|
Data: 2016-09-08 06:52:04 | |
Autor: jerzu.xyz | |
opony wielosezonowe | |
On Wed, 7 Sep 2016 22:57:52 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Jak dla mnie to pewnie dramatyzujesz, przejechałbyś się 109 konnym Dusterem, to zmieniłbyś zdanie o 115 konnym crdi. ;-) Być może ;) Ale odnoszę to do mojego 109 konnego Focusa, to trochę inna jazda. No ale Focus mniejszy i lżejszy :) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2016-09-07 19:47:45 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
opony wielosezonowe | |
W dniu .09.2016 o 21:21 <jerzu.xyz@irc.pl> pisze:
On Sun, 4 Sep 2016 10:27:50 +0200, Cavallino Ja mam kijankę i nie wiem o czym piszesz. W czym Ci przeszkadzają czujniki? Mam letnie koreańce na lato i zimowe koreańce na zimę w rozmiarze 225/XX/R17 (nie pamiętam profilu). Te koreance (hankooki) są bdb. 3 letnie zimówki radziły sobie zdecydowanie lepiej od nowych nokianów Nokian WR D4 215/55 R16 97 H XL w C4GP. W obu przypadkach napęd tylko na przód. TG |
|
Data: 2016-09-07 21:31:49 | |
Autor: jerzu.xyz | |
opony wielosezonowe | |
On Wed, 07 Sep 2016 19:47:45 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
<gorbi@adres.pl> wrote: Ja mam kijankę i nie wiem o czym piszesz. W czym Ci przeszkadzają czujniki? Mnie w niczym, szefowi już tak. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz ;) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim `06 3.3t |
|
Data: 2016-09-04 23:36:53 | |
Autor: sczygiel | |
opony wielosezonowe | |
W dniu sobota, 3 września 2016 19:50:02 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
Dnia 03.09.2016 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał/a:Też je mam. Są naprawde trwałe. Na jednych zrobiłem 80kkm i nadal miały 4,5mm bieżnika. Dosyć dobrze sie trzymają drogi na suchym i na śniegu ale na mokrym są słabe. Deczko hałasują. Ale raczej powyżej 100km/h. Poniżej jest ok. Poza tym nie narzekam, Kolejne jakie kupilem (bo mi opone przecięło) to tez te same. Ja polecam. |