opony "wielosezonowe" całoroczne itp

Data: 2010-12-26 20:57:51
Autor: Jotte
opony "wielosezonowe" całoroczne itp
Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości news:if7i1j$bm5$1mx1.internetia.pl...

Jako że poprzewracało się wszystkim ostatnio, jeszcze trochę i będą opony jesienne, wiosenne, niedzielne i na noc... to coraz ciężej kupić (dobre) opony wielosezonowe.
Nie ma dobrych opon całorocznych.
Ostatnio kupiłem 2 komplety weekendowych-przedpołudniowych (naturalnie letnich i zimowych) na dojazdy do kościoła i również 2 komplety weekendowych-poobiednich, spacerowych. Większość to dość budżetowe Daytony i Fuldy. Czy są wielosezonowe jeszcze nie wiem, bo dopiero je nabyłem.
Do wszystkich dokupiłem felgi (przekładanie samych gum to głupota), wyważyłem, wynająłem garaż bo w piwnicy się wszystko nie mieściło, dostawiłem łóżko i farelkę i tam sypiam, żeby nie biegać daleko jak muszę zmienić koła.
Przed godziną wróciłem ze świąt na zimowych powrotnych Continentalach i jechało się bardzo dobrze, lepiej niż na wyjazdowo-docelowych tej samej marki. Nad ranem założę stare Dębice na dni powszednie - może do roboty trzeba będzie jechać.

--
Jotte

Data: 2010-12-26 21:10:27
Autor: P.B.
opony "wielosezonowe" całoroczne itp
Dnia Sun, 26 Dec 2010 20:57:51 +0100, Jotte napisał(a):

Przed godzin± wróciłem ze ¶wi±t na zimowych powrotnych Continentalach i jechało się bardzo dobrze, lepiej niż na wyjazdowo-docelowych tej samej marki. Nad ranem założę stare Dębice na dni powszednie - może do roboty trzeba będzie jechać.

A w dzień i w nocy jeĽdzisz na tych samych? Niedobrze! Czytałem, że w UE
planowane jest wprowadzenie obowi±zku zmiany opon na nocne najpóĽniej
godzinę po zachodzie słońca i z powrotem na dzienne do godziny po
wschodzie. My¶lę o emigracji na Islandię: może oblecę jako¶ kombinacj±
letnie-dzienne wymieniane co pół roku na zimowe-nocne. Co o tym my¶licie?  --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-12-27 01:21:12
Autor: Tatanka
opony "wielosezonowe" całoroczne itp
On 26 Gru, 21:10, "P.B." <pber...@wp.pl> wrote:
Dnia Sun, 26 Dec 2010 20:57:51 +0100, Jotte napisa (a):

> Przed godzin wr ci em ze wi t na zimowych powrotnych Continentalach i
> jecha o si bardzo dobrze, lepiej ni na wyjazdowo-docelowych tej samej
> marki. Nad ranem za o stare D bice na dni powszednie - mo e do roboty
> trzeba b dzie jecha .

A w dzie i w nocy je dzisz na tych samych? Niedobrze! Czyta em, e w UE
planowane jest wprowadzenie obowi zku zmiany opon na nocne najp niej
godzin po zachodzie s o ca i z powrotem na dzienne do godziny po
wschodzie. My l o emigracji na Islandi : mo e oblec jako kombinacj
letnie-dzienne wymieniane co p roku na zimowe-nocne. Co o tym my licie?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Islandia leży na południe od koła podbiegunowego, w ogromnej
większo¶ci jesli nie w cało¶ci. ZONK.

opony "wielosezonowe" całoroczne itp