opony "wielosezonowe" ca³oroczne itp

Data: 2010-12-28 11:37:30
Autor: J.F.
opony "wielosezonowe" ca³oroczne itp
On Sun, 26 Dec 2010 14:57:02 +0100,  BartekK wrote:
Po prostu jad±c trasê od wysokiej pó³nocy a¿ do grecji i z powrotem -

W samolot wsiadz :-)

Albo zmien opony po drodze :-)

bez sensu jest jechaæ na zimówkach które za chwilê znikn± (a sens ich stosowania wg mnie przy +5'C na suchym asfalcie jest dyskusyjny, na

Nie znikna tak od razu. A Balkany tez gory :-)

mokrym przy -4'C niby jest, ale na totalnym lodzie - ¿adna ró¿nica, kolce tylko pomog±).

mokry przy -4 ma szanse zamienic sie w lodowy ..

Szukam czego¶ w rozmiarze 225/45 17" (felgi mam 8" = 203 szerokie wiec

Debice navigator sa dobre, ale nie wiem jak z rozmiarem, GY Vector,
moze Nokian WR.

J.

opony "wielosezonowe" ca³oroczne itp