opony z kolcami :) wow

Data: 2010-12-20 15:51:21
Autor: Jasnie
opony z kolcami :) wow
Data: 2010-12-20 16:09:29
Autor: krz
opony z kolcami :) wow
Data: 2010-12-20 16:16:50
Autor: Aleksander
opony z kolcami :) wow

"krz" <aud_tekk@gazeta.pl> wrote in message news:ienrj9$puf$1inews.gazeta.pl...
Jasnie wrote:
http://allegro.pl/opony-z-kolcami-kolce-18-i-21-cross-ktm-cr-kx-crf-i1365695679.html

i co w tym takiego dziwnego?

Może opis "Lepsze hamowanie niż na asfalcie!!" ... ;)

Data: 2010-12-20 15:39:47
Autor: masti
opony z kolcami :) wow
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 16:16:50 +0100 osobnik zwany Aleksander
wystukał:

Jasnie wrote:
http://allegro.pl/opony-z-kolcami-kolce-18-i-21-cross-ktm-cr-kx-crf-
i1365695679.html

i co w tym takiego dziwnego?

Może opis "Lepsze hamowanie niż na asfalcie!!" ... ;)

a co w tym dziwnego?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 18:48:28
Autor: Filip KK
opony z kolcami :) wow
W dniu 2010-12-20 16:39, masti pisze:

i co w tym takiego dziwnego?

Może opis "Lepsze hamowanie niż na asfalcie!!" ... ;)

a co w tym dziwnego?

To, że mu nikt nie uwierzy że zatrzyma się na kilku metrach z 40 km/h.

Data: 2010-12-20 18:01:31
Autor: masti
opony z kolcami :) wow
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 18:48:28 +0100 osobnik zwany Filip KK
wystukał:

ale sprawdzałeś?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 19:10:34
Autor: Aleksander
opony z kolcami :) wow
Może opis "Lepsze hamowanie niż na asfalcie!!" ... ;)

a co w tym dziwnego?

Jeździłeś w ogóle kiedyś motocyklem w zimie, czy tak zgadujesz ?

Powiedz prosze, na tych kolcowanych oponach, to lepiej zahamuje
w kopnym śniegu, czy na lodzie ? I będzie to skuteczniejsze niż
hamowanie normalnej opony na suchym asfalcie ? ;)

Data: 2010-12-20 18:11:22
Autor: masti
opony z kolcami :) wow
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 19:10:34 +0100 osobnik zwany Aleksander
wystukał:

[...]

widziałeś kiedyś wyścigi motocyklowe na lodzie?

PS: jeździłem. A ty?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 19:24:30
Autor: Aleksander
opony z kolcami :) wow
widziałeś kiedyś wyścigi motocyklowe na lodzie?

Tak, widziałem :) Ładnie chłopaki jeżdzą.

Skoro widziałeś, to obejrzyj do kompletu jakieś
Moto GP, porównaj przyspieszenia/opóźnienia, prędkości
maksymalne.

To mniej więcej jakbyś się upierał, że auto rajdowe
z oponami na śnieg/lód zahamuje skuteczniej niż F1.

PS: jeździłem. A ty?

W zimie ? Nie. Trochę za zimno jak dla mnie.
Znam przyjmniejsze sporty zimowe :P ;).

Data: 2010-12-20 18:26:36
Autor: masti
opony z kolcami :) wow
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 19:24:30 +0100 osobnik zwany Aleksander
wystukał:

widziałeś kiedyś wyścigi motocyklowe na lodzie?

Tak, widziałem :) Ładnie chłopaki jeżdzą.

Skoro widziałeś, to obejrzyj do kompletu jakieś Moto GP, porównaj
przyspieszenia/opóźnienia, prędkości maksymalne.

ale zauważyłeś, że moto lodowe są jak żużlowe bez hamulców?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 19:52:59
Autor: Aleksander
opony z kolcami :) wow
ale zauważyłeś, że moto lodowe są jak żużlowe bez hamulców?

ale pewnie dalej się upierasz, że nawet bez hamulców potrafią
skuteczniej zahamować na lodzie ... :) Jak dla mnie EOT.

Data: 2010-12-20 18:54:21
Autor: masti
opony z kolcami :) wow
Dnia pięknego Mon, 20 Dec 2010 19:52:59 +0100 osobnik zwany Aleksander
wystukał:

ale zauważyłeś, że moto lodowe są jak żużlowe bez hamulców?

ale pewnie dalej się upierasz, że nawet bez hamulców potrafią
skuteczniej zahamować na lodzie ... :) Jak dla mnie EOT.

 gdzie to wyczytałeś? Nadal uważasz, że moto na lodzie z kolcami hamuje gorzej niż normalne na asfalcie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-12-20 16:13:59
Autor: MadMan
opony z kolcami :) wow
Dnia Mon, 20 Dec 2010 15:51:21 +0100, Jasnie napisa(a):

http://allegro.pl/opony-z-kolcami-kolce-18-i-21-cross-ktm-cr-kx-crf-i1365695679.html

1. To grupa ".samochody". 2. Co w tym takiego wow? Jaka mieszna samorbka wycznie na nieg.
Takie co jest lepsze na normalne warunki (tzn. na biae drogi):
http://allegro.pl/nokian-hakkapellitta-c-215-65-16c-2x6-5mm-2x09r-i1344468649.html

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-20 16:22:19
Autor: Lewis
opony z kolcami :) wow
W dniu 2010-12-20 16:13, MadMan pisze:

Takie coś jest lepsze na normalne warunki (tzn. na białe drogi):
http://allegro.pl/nokian-hakkapellitta-c-215-65-16c-2x6-5mm-2x09r-i1344468649.html

Za to cena tych to jest naprawdę WOOOOOOOOW! :D

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2010-12-20 18:39:54
Autor: Adam Szewczak
opony z kolcami :) wow

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iensbd$8on$1news.onet.pl...
[...]

    Chyba drogo, fakt ze to nie ten rozmiar ale teraz w firmie kupilismy Vikingi 195/70R15C tez z mozliwoscia nakolcowania i 1250 to kosztowal caly komplet.

IMO ja tam osobiscie wychodze z zalozenia ze dobra zimowka to taka co ma miejsce na kolce :P

PZDr
Adam

Data: 2010-12-20 18:45:14
Autor: Lewis
opony z kolcami :) wow
W dniu 2010-12-20 18:39, Adam Szewczak pisze:

[...]

Używam teraz takich które mają te miejsca wypełnione tym do czego zostały stworzone. Dobra rzecz ;)
Swego czasu były dostępne po 190zł na allegro, rozmiar 195/65/15.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2010-12-20 18:50:06
Autor: Filip KK
opony z kolcami :) wow
W dniu 2010-12-20 18:45, Lewis pisze:

Używam teraz takich które mają te miejsca wypełnione tym do czego
zostały stworzone. Dobra rzecz ;)
Swego czasu były dostępne po 190zł na allegro, rozmiar 195/65/15.

A ja mam też takie Nokiany, z miejscami na kolce, ale nie kolcuję.. Bo nie widzę potrzeby. :)

Data: 2010-12-20 19:29:21
Autor: Plumpi
opony z kolcami :) wow
Uytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisa w wiadomoci news:6l9vljn0bu90.dlgrower.power.pl...

1. To grupa ".samochody".

Co na to Prawo o Ruchu Drogowym ?
Ano Prawo o Ruchu Drogowym "mwi", e motocykl jest pojazdem samochodowym :D

Data: 2010-12-20 21:25:51
Autor: MadMan
opony z kolcami :) wow
Dnia Mon, 20 Dec 2010 19:29:21 +0100, Plumpi napisa(a):

1. To grupa ".samochody".

Co na to Prawo o Ruchu Drogowym ?
Ano Prawo o Ruchu Drogowym "mwi", e motocykl jest pojazdem samochodowym :D

Za to hierarchia grup mwi e istnieje grupa pl.rec.motocykle :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

opony z kolcami :) wow