opony z kolcami :) wow

Data: 2010-12-20 16:13:59
Autor: MadMan
opony z kolcami :) wow
Dnia Mon, 20 Dec 2010 15:51:21 +0100, Jasnie napisał(a):

http://allegro.pl/opony-z-kolcami-kolce-18-i-21-cross-ktm-cr-kx-crf-i1365695679.html

1. To grupa ".samochody". 2. Co w tym takiego wow? Jaka¶ ¶mieszna samoróbka wył±cznie na ¶nieg.
Takie co¶ jest lepsze na normalne warunki (tzn. na białe drogi):
http://allegro.pl/nokian-hakkapellitta-c-215-65-16c-2x6-5mm-2x09r-i1344468649.html

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-20 16:22:19
Autor: Lewis
opony z kolcami :) wow
W dniu 2010-12-20 16:13, MadMan pisze:

Takie coś jest lepsze na normalne warunki (tzn. na białe drogi):
http://allegro.pl/nokian-hakkapellitta-c-215-65-16c-2x6-5mm-2x09r-i1344468649.html

Za to cena tych to jest naprawdÄ™ WOOOOOOOOW! :D

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2010-12-20 18:39:54
Autor: Adam Szewczak
opony z kolcami :) wow

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iensbd$8on$1news.onet.pl...
[...]

    Chyba drogo, fakt ze to nie ten rozmiar ale teraz w firmie kupilismy Vikingi 195/70R15C tez z mozliwoscia nakolcowania i 1250 to kosztowal caly komplet.

IMO ja tam osobiscie wychodze z zalozenia ze dobra zimowka to taka co ma miejsce na kolce :P

PZDr
Adam

Data: 2010-12-20 18:45:14
Autor: Lewis
opony z kolcami :) wow
W dniu 2010-12-20 18:39, Adam Szewczak pisze:

[...]

Używam teraz takich które mają te miejsca wypełnione tym do czego zostały stworzone. Dobra rzecz ;)
Swego czasu były dostępne po 190zł na allegro, rozmiar 195/65/15.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2010-12-20 18:50:06
Autor: Filip KK
opony z kolcami :) wow
W dniu 2010-12-20 18:45, Lewis pisze:

Używam teraz takich które mają te miejsca wypełnione tym do czego
zostały stworzone. Dobra rzecz ;)
Swego czasu były dostępne po 190zł na allegro, rozmiar 195/65/15.

A ja mam teĹĽ takie Nokiany, z miejscami na kolce, ale nie kolcujÄ™.. Bo nie widzÄ™ potrzeby. :)

Data: 2010-12-20 19:29:21
Autor: Plumpi
opony z kolcami :) wow
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:6l9vljn0bu90.dlgrower.power.pl...

1. To grupa ".samochody".

Co na to Prawo o Ruchu Drogowym ?
Ano Prawo o Ruchu Drogowym "mówi", że motocykl jest pojazdem samochodowym :D

Data: 2010-12-20 21:25:51
Autor: MadMan
opony z kolcami :) wow
Dnia Mon, 20 Dec 2010 19:29:21 +0100, Plumpi napisał(a):

1. To grupa ".samochody".

Co na to Prawo o Ruchu Drogowym ?
Ano Prawo o Ruchu Drogowym "mówi", że motocykl jest pojazdem samochodowym :D

Za to hierarchia grup mówi że istnieje grupa pl.rec.motocykle :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

opony z kolcami :) wow