opony zimowe

Data: 2009-04-09 10:25:48
Autor: pluton
opony zimowe

opony mają datę produkcji 2208.

Import z przyszlosci ? Co te Chinczyki nie wymysla...

pozdrawiam
pluton
:)

Data: 2009-04-09 10:33:03
Autor: Marcin Stankiewicz
opony zimowe
Dnia Thu, 9 Apr 2009 10:25:48 +0200, pluton na pl.misc.samochody
napisał(a):

opony mają datę produkcji 2208.

Import z przyszlosci ? Co te Chinczyki nie wymysla...

Obudź się. 08 ... teraz mamy 09 ;-)

"Przeczyciele przypadku. Żaden zwycięzca nie wierzy w przypadek. Aforyzmy
F. Nietsche"

Data: 2009-04-09 10:35:09
Autor: Wiesław
opony zimowe
kolega nie wie jak są oznaczone daty produkcji na oponach dlatego mówi o przyszłości ;-)

Data: 2009-04-09 10:42:39
Autor: pluton
opony zimowe

kolega nie wie jak są oznaczone daty produkcji na oponach dlatego mówi o
przyszłości ;-)

Cus tam mniej wiecej pamietalem, ale w pospiechu przeczytalem
'rok produkcji' zamiast 'data produkcji', co w polaczeniu z zapisem
2208 (zamiast 22/08) skojarzylo mi sie nieodparcie z rokiem
kalendarzowym.

A tak wogole to na sobote jestem umowiony na wymiane :)

pozdrawiam
pluton.

opony zimowe