opony zimowe

Data: 2009-04-09 14:32:02
Autor: J.F.
opony zimowe
Użytkownik "Wiesław" <robert_vv@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grkb02$q0c$1news.onet.pl...
internetowych można dostać niezłe opony z upustem nawet 38% np na opony markowe i wychodzi że za 1 szt.dam 220zł. opony mają datę produkcji 2208.

Po tych medialnych doniesieniach ze zimowka starcza na trzy lata, a potem jest za stara, to nie wiem czy 38% jest wystarczajacym upustem :-)
A ADAC czesciowo te rewelacje potwierdza ["odnotowalismy roznice miedzy oponami nowymi a nowymi dlugo przechowywanymi"]

Kupujecie wiosną opony czy raczej czekacie do jesieni.

Ja tam doszedlem do wniosku ze nie warto kupowac na zapas. Kupisz opony na zime, a jesienia pojazd rozbijesz :-)

Ale sprawdz lepiej po ile te opony byly naprawde. Moze cie robia w balona z tym upustem, moze zima byl 25%, moze jesienia bedzie upust przedsezonowy 30%.

A moze jesienia bedzie juz wszystko drozsze, bo kurs zlotowki jest jednak inny niz rok temu - rok jest szczegolny.

J.

opony zimowe