opony zimowe do 200 zl /szt jakie (bloto posniegowa/woda)

Data: 2009-10-30 22:38:31
Autor: Adam Szewczak
opony zimowe do 200 zl /szt jakie (bloto posniegowa/woda)

Użytkownik "sailling8" <szybbkkiUSUNTO@USUNTOpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hcfd92$h1s$1inews.gazeta.pl...
Witam, Bardzo prosze o porade. Ze wzgledu na finanse jestem ograniczony do zakupu kompletu do 800 zl. Prosze o porade jakie opony zimowe warto wrzucic w cenie 200 zl szt, w rozmiarze 185x65x14. Priorytem jest skutcznosc odprowadzenie blota posniegowego i wody. z gory wielkie dzieki!! Michal

    Mnie to zaraz tu zjedza. Ale ja kupowalem z wyboru Avon Ice Touring i absolutnie nie mam zastrzezen. Opony przejachaly pol kraju w sluzbowym autku.

PZDr
Adam

Data: 2009-10-31 20:13:03
Autor: wowa

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcfmck$gos$1news.onet.pl...

   Mnie to zaraz tu zjedza. Ale ja kupowalem z wyboru Avon Ice Touring i absolutnie nie mam zastrzezen. Opony przejachaly pol kraju w sluzbowym autku.

Aż pół kraju! Ok 300km! I co im się potem stało? :)
Wojtek
ps. wybacz, nie mogłem się powstrzymać :)

--
Nie każde piwo to Żywiec!
..... Na szczęście :)

Data: 2009-10-31 21:28:55
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "wowa" <wowa3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hci27d$jbh$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie wiem nie liczylem ile km zrobily, dwa sezony, teraz bedzie trzeci (zobaczymy jak)
Narazie bez utraty znaczaco przyczepnosci.

PZDr
Adam

opony zimowe do 200 zl /szt jakie (bloto posniegowa/woda)