opony zimowe do 200 zl /szt jakie (bloto posniegowa/woda)

Data: 2009-10-31 07:47:49
Autor: yabba
opony zimowe do 200 zl /szt jakie (bloto posniegowa/woda)
Użytkownik "sailling8" <szybbkkiUSUNTO@USUNTOpoczta.fm> napisał w wiadomości news:hcfd92$h1s$1inews.gazeta.pl...
Witam, Bardzo prosze o porade. Ze wzgledu na finanse jestem ograniczony do zakupu kompletu do 800 zl. Prosze o porade jakie opony zimowe warto wrzucic w cenie 200 zl szt, w rozmiarze 185x65x14. Priorytem jest skutcznosc odprowadzenie blota posniegowego i wody. z gory wielkie dzieki!! Michal

Barum Polaris lub Sava Eskimo 3

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2009-10-31 13:54:33
Autor: J.F.
On Sat, 31 Oct 2009 07:47:49 +0100,  yabba wrote:
[...]

Polarisa juz nie robia, i dobrze, bo to zla opona byla. Teraz jest
Polaris 2 - nie znam.

A Sava w tym roku jakos bardzo kiepsko wyszla ADAC w testach .. a rok
temu chwalili.
Albo sie opony popsuly .. albo te ADACowe testy nic nie warte.

J.

opony zimowe do 200 zl /szt jakie (bloto posniegowa/woda)