opony zimowe --> pytanie

Data: 2010-02-02 08:36:50
Autor: Lukasz
opony zimowe --> pytanie
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hk7tc7$bq9$1inews.gazeta.pl...
Jakie są dobre opony zimowe?
Samochód osobowy (Volvo S40) z napędem na przednie koła, 205/55/16?
I gdzie warto to kupić?

ja zwykle wyszukuję testów opon w podobnych rozmiarach i wybieram te lepsze, kupuje w jednej firmie przez internet, przychodzą zwykle na nastepny dzien i sa nowe, nie jakies zlezale (nazwy firmy nie podam bo mnie posadza o reklame a nie jestem zwiazany z ta firma)
do Golfa 14" kupilem Fulde montero 3 i samochod trzyma sie wysmienicie (lubie sie slizgac po placykach i golfem moglem wchodzic w zakrety 60-70km/h gdzie audi a6 na slabych niefirmowych zimowkach ledwo 40km/h, poza tym golf dopoki nie zawiesi sie na podwoziu to ruszal praktycznie zawsze (wiadomo, jak lod pod samym sniegiem to i zimowki nie pomoga, ale nawet na takiej nawierzchni ruszalem, a wielu innych musieli pchac

--
"Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty" Pozdrawiam!

Data: 2010-02-02 10:29:25
Autor: J_K_K
opony zimowe --> pytanie
Jakie są dobre opony zimowe?
Samochód osobowy (Volvo S40) z napędem na przednie koła, 205/55/16?

Ostatnio przetestowałem ww. rozmiar
na zasypanych i zawianych drogach w okolicach Żarnowca k/Wolbromia
(tam, gdzie przewody łamią słupy energetyczne).
Dunlopy SP Winter Sport 3D jednak dały radę :-)

Pzdr

JKK

opony zimowe --> pytanie