opony zimowe w lecie

Data: 2010-05-29 10:34:34
Autor: karbar
opony zimowe w lecie
mariuszmo pisze:
Co o tym sądzicie? czy moja kiepska przyczepność na mokrym obecnie to przypadek?  co sądzicie o zimówkach w lecie? dzieki takim poradom jak wyżej sporo osób tak robi.

Co sądzimy? Ja sądzę, a właściwie wiem, że moje zimówki przy temp 15*C i więcej zachowują się zauważalnie gorzej niż letnie, ale nie powodują problemów na drodze czy wypadania z zakrętów. Mówię, doświadczenie zebrane na jednym konkretnym komplecie zimowych i letnich opon.

pozdrawiam
karbar

opony zimowe w lecie