opony zimowe w lecie

Data: 2010-05-29 11:01:15
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On Sat, 29 May 2010 08:29:36 +0200,  mariuszmo wrote:
Szkoda, ¿e mój samochód o tym nie s³ysza³ bo spróbowalem "porad" i ju¿ kilka razy na mokrych krêtych lokalnych drogach wychodzi³em z zakrêtu bokiem, dlatego uwa¿am, ¿e powy¿sze to bzdura i dzi¶ jadê je zmieniæ.

Co o tym s±dzicie? czy moja kiepska przyczepno¶æ na mokrym obecnie to przypadek?

O ile pamietam to wielu zimowkom zarzucano ze sobie na mokrym nie
radza.

co s±dzicie o zimówkach w lecie?

Ja mam caloroczne z zimowym bieznikiem, i na deszczu nie narzekalem.

J.

Data: 2010-05-29 14:20:23
Autor: Artur Ma¶l±g
opony zimowe w lecie
W dniu 2010-05-29 11:01, J.F. pisze:
(...)
Co o tym s±dzicie? czy moja kiepska przyczepno¶æ na mokrym obecnie to
przypadek?

O ile pamietam to wielu zimowkom zarzucano ze sobie na mokrym nie
radza.

Podobnie jak wielu letnim.

co s±dzicie o zimówkach w lecie?

Ja mam caloroczne z zimowym bieznikiem, i na deszczu nie narzekalem.

LOL - powy¿sze jest opisem navigatorów?

--
Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro.

Data: 2010-05-29 14:25:48
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On Sat, 29 May 2010 14:20:23 +0200,  Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2010-05-29 11:01, J.F. pisze:
co s±dzicie o zimówkach w lecie?

Ja mam caloroczne z zimowym bieznikiem, i na deszczu nie narzekalem.

LOL - powy¿sze jest opisem navigatorów?

Tak jest - Debica Navigator 2.

J.

Data: 2010-05-29 14:20:05
Autor: to
opony zimowe w lecie
J.F. wrote:

Tak jest - Debica Navigator 2.

I Twoim zdaniem ten wyrób oponopodobny sprawuje się jakkolwiek w deszczu? To "spróbuj" zmienić naraz dwa pasy przy 200 km/h w ulewie. Przypuszczam, że da się to zrobić tylko raz, w każdym razie raz tym samym autem.

Data: 2010-05-29 07:37:48
Autor: arek.pp
opony zimowe w lecie
On 29 Maj, 16:20, to <t...@abc.xyz> wrote:
J.F. wrote:
> Tak jest - Debica Navigator 2.

I Twoim zdaniem ten wyrób oponopodobny sprawuje siê jakkolwiek w deszczu?
To "spróbuj" zmieniæ naraz dwa pasy przy 200 km/h w ulewie. Przypuszczam,
¿e da siê to zrobiæ tylko raz, w ka¿dym razie raz tym samym autem..

No w³asnie chodzi o styl jazdy. Ja prywatnym autem jezdze 120 kmh max
(a w ulewie o wiele wolniej), i dla takich warunków uzytkowania nie
widze przeciwskazan dla zimówek (czy w ogole bieznika 2-3 mm) latem.

Data: 2010-05-29 17:18:20
Autor: Artur Maśląg
opony zimowe w lecie
W dniu 2010-05-29 16:20, to pisze:
J.F. wrote:

Tak jest - Debica Navigator 2.

I Twoim zdaniem ten wyrób oponopodobny sprawuje się jakkolwiek w deszczu?

Owszem. Dodatkowo nie jest to wyrób oponopodobny.

To "spróbuj" zmienić naraz dwa pasy przy 200 km/h w ulewie. Przypuszczam,
że da się to zrobić tylko raz, w każdym razie raz tym samym autem.

Nie wiem co Ty wyczyniasz na drodze, ale jazda 200 km/h w ulewie oraz
nagła zmiana naraz dwóch pasów brzmi jak rewelacje mistrza formuły
Matchbox.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-05-29 16:33:16
Autor: to
opony zimowe w lecie
Artur Maśląg wrote:

Owszem. Dodatkowo nie jest to wyrób oponopodobny.

A co to jest? Obręcz na klombik?

Nie wiem co Ty wyczyniasz na drodze

Dojeżdżam do celu szybko i bezpiecznie.

ale jazda 200 km/h w ulewie oraz
nagła zmiana naraz dwóch pasów brzmi jak rewelacje mistrza formuły
Matchbox.

A co się dzieje w ulewie takiego, że nie można jechać 200 km/h po dobrej nawierzchni (bez kałuż)?

Data: 2010-05-29 18:40:53
Autor: Artur Maśląg
opony zimowe w lecie
W dniu 2010-05-29 18:33, to pisze:
Artur Maśląg wrote:

Owszem. Dodatkowo nie jest to wyrób oponopodobny.

A co to jest? Obręcz na klombik?

Dębica Navigator 2 to całkiem przyzwoita opona całoroczna.
Na klombach takowych nie widziałem...

Nie wiem co Ty wyczyniasz na drodze

Dojeżdżam do celu szybko i bezpiecznie.

Szybko być może, ale bezpiecznie? W sumie i tak brak możliwości
weryfikacji przedstawionych tez - można mieć za to spore wątpliwości
co do stwierdzenia 'bezpiecznie'.

[...]

Ludzie, którzy jeździli w czasie ulewy pewnie wiedzą w czym jest
problem - opony będą tutaj kwestią drugorzędną...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-05-30 07:32:49
Autor: to
opony zimowe w lecie
Artur Maśląg wrote:

Dębica Navigator 2 to całkiem przyzwoita opona całoroczna. Na klombach
takowych nie widziałem...

Coś co nazywa się "Dębica" i jest "całoroczne" po prostu nie może być przyzwoite.

Dojeżdżam do celu szybko i bezpiecznie.

Szybko być może, ale bezpiecznie? W sumie i tak brak możliwości
weryfikacji przedstawionych tez - można mieć za to spore wątpliwości co
do stwierdzenia 'bezpiecznie'.

W nic nie wjeżdżam, mandatów też nie płacę, więc wystarczająco bezpiecznie.

[...]

Przecież nie mówię o ulewie stulecia, kiedy widoczność spada do 50 metrów.

Data: 2010-05-30 09:35:30
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On 30 May 2010 07:32:49 GMT,  to wrote:
Artur Ma¶l±g wrote:
Dêbica Navigator 2 to ca³kiem przyzwoita opona ca³oroczna. Na klombach
takowych nie widzia³em...

Co¶ co nazywa siê "Dêbica" i jest "ca³oroczne" po prostu nie mo¿e byæ przyzwoite.

A jezdziles ?
Ludzie, którzy je¼dzili w czasie ulewy pewnie wiedz± w czym jest problem
- opony bêd± tutaj kwesti± drugorzêdn±...

Przecie¿ nie mówiê o ulewie stulecia, kiedy widoczno¶æ spada do 50 metrów.

Ale juz piszesz o ulewie a nie drobnym deszczyku ..

J.

Data: 2010-05-30 10:14:56
Autor: to
opony zimowe w lecie
J.F. wrote:

Coś co nazywa się "Dębica" i jest "całoroczne" po prostu nie może być
przyzwoite.

A jezdziles ?

Czy muszę jeździć na wszystkich kiepskich oponach, żeby wiedzieć że są kiepskie? Spytam raczej -- z czym je porównujesz (porównujecie), że twierdzisz, że są dobre, z jak mocnym autem je łączysz i jak wygląda Twój styl jazdy.

Ale juz piszesz o ulewie a nie drobnym deszczyku ..

O przeciętnej ulewie, czyli takiej, gdzie widoczność jest wystarczająca do bezpiecznej jazdy ok. 200 km/h.

Data: 2010-05-30 16:32:25
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On 30 May 2010 10:14:56 GMT,  to wrote:
J.F. wrote:
Co¶ co nazywa siê "Dêbica" i jest "ca³oroczne" po prostu nie mo¿e byæ
przyzwoite.

A jezdziles ?

Czy muszê je¼dziæ na wszystkich kiepskich oponach, ¿eby wiedzieæ ¿e s± kiepskie?

To nie jest wiedza, to jest wiara :-)

Spytam raczej -- z czym je porównujesz (porównujecie), ¿e twierdzisz, ¿e s± dobre, z jak mocnym autem je ³±czysz i jak wygl±da Twój styl jazdy.

na przecietnym aucie w stulu roche ostrzejszym niz przecietny nie
sprawiaja problemow. A to juz dobra ocena.

Ale juz piszesz o ulewie a nie drobnym deszczyku ..
O przeciêtnej ulewie, czyli takiej, gdzie widoczno¶æ jest wystarczaj±ca do bezpiecznej jazdy ok. 200 km/h.

no coz, albo bardzo dobry z ciebie zawodnik, albo musisz jeszcze
troche poczekac, wreszcie kupic auto i pojezdzic, wtedy bedziesz
wiedzial co to jest bezpieczna jazda :-)

J.

Data: 2010-05-30 15:50:19
Autor: to
opony zimowe w lecie
J.F. wrote:

na przecietnym aucie w stulu roche ostrzejszym niz przecietny nie
sprawiaja problemow. A to juz dobra ocena.

Bo ja wiem? Ja tej zimy wyprzedzałem wszystkich mając z przodu zapas z letnią łysą gumą (pozostałe 3 opony to b. dobre zimówki). O czym to ma świadczyć?

Moja jest WYSTARCZAJÄ„CO bezpieczna.

Data: 2010-05-30 18:10:35
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On 30 May 2010 15:50:19 GMT,  to wrote:
J.F. wrote:
na przecietnym aucie w stulu roche ostrzejszym niz przecietny nie
sprawiaja problemow. A to juz dobra ocena.
Bo ja wiem? Ja tej zimy wyprzedza³em wszystkich maj±c z przodu zapas z letni± ³ys± gum± (pozosta³e 3 opony to b. dobre zimówki). O czym to ma ¶wiadczyæ?

a) o tym ze nie mieszkasz we Wroclawiu,
b) o glupocie :-)

[...]

Moja jest WYSTARCZAJ¡CO bezpieczna.

A Navigator 2 to jest wystarczajaco dobra opona.

Film dawaj, jak to jezdzisz 200 po autostradzie w ulewie :-)

J,

Data: 2010-06-01 21:46:05
Autor: to
opony zimowe w lecie
J.F. wrote:

[...]

Dlaczego o głupocie? Moja wina, że drogi są pełne przymulonych żółwi?

A Navigator 2 to jest wystarczajaco dobra opona.

Podobnie jak zestaw składający się z trzech zimówek i jednej łysej letniej? Też się da jechać, nawet szybciej niż reszta.

Film dawaj, jak to jezdzisz 200 po autostradzie w ulewie :-)

Nie wybieram siÄ™ do Niemiec. ;-)

Data: 2010-06-02 23:20:08
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On 01 Jun 2010 21:46:05 GMT,  to wrote:
J.F. wrote:
[...]

Dlaczego o g³upocie? Moja wina, ¿e drogi s± pe³ne przymulonych ¿ó³wi?

Sa pelne dzien, pelne drugi dzien, pelne trzeci dzien .. rozbilem
latarnie. I kto byl przymulony ? :-)

Film dawaj, jak to jezdzisz 200 po autostradzie w ulewie :-)
Nie wybieram siê do Niemiec. ;-)

A co, boisz sie ? ;-P

J.

Data: 2010-06-03 07:06:30
Autor: to
opony zimowe w lecie
J.F. wrote:

Sa pelne dzien, pelne drugi dzien, pelne trzeci dzien .. rozbilem
latarnie. I kto byl przymulony ? :-)

To samo mi mówili jak kiedyÅ› jeździÅ‚em rowerem 30-40 km/h po chodnikach, skakaÅ‚em ze schodów, jeździÅ‚em za autobusami itp. I jakoÅ› nic siÄ™ nie staÅ‚o.
Film dawaj, jak to jezdzisz 200 po autostradzie w ulewie :-)
Nie wybieram siÄ™ do Niemiec. ;-)

A co, boisz sie ? ;-P

TrochÄ™ daleko. ;-)

Data: 2010-05-30 09:43:22
Autor: Tomek
opony zimowe w lecie

A co się dzieje w ulewie takiego, że nie można jechać 200 km/h po
dobrej nawierzchni (bez kałuż)?

Kupisz kiedyś swój pierwszy samochód i zobaczysz dlaczego nie będziesz jeździł 200km/h w ulewie

Tomek

Data: 2010-05-30 07:50:53
Autor: to
opony zimowe w lecie
Tomek wrote:

A co się dzieje w ulewie takiego, że nie można jechać 200 km/h po
dobrej nawierzchni (bez kałuż)?

Kupisz kiedyś swój pierwszy samochód i zobaczysz dlaczego nie będziesz
jeździł 200km/h w ulewie

Kiedyś zrozumiesz zasadę działania swojego czytnika news i przestaniesz odpisywać na zagnieżdżone cytaty.

Data: 2010-05-30 16:10:30
Autor: ąćęłńóśźż
opony zimowe w lecie
Nie przesadzaj, D121 to były prawie kultowe m.in. do Poldolota, a wcześniej też tzw. Unirojalki (wypadł mi numer z głowy).

-- -- -

Data: 2010-05-29 18:48:24
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On 29 May 2010 16:33:16 GMT,  to wrote:
Artur Ma¶l±g wrote:
ale jazda 200 km/h w ulewie oraz
nag³a zmiana naraz dwóch pasów brzmi jak rewelacje mistrza formu³y
Matchbox.

A co siê dzieje w ulewie takiego, ¿e nie mo¿na jechaæ 200 km/h po dobrej nawierzchni (bez ka³u¿)?

Jakbys troche pojezdzil 200 po suchym to bys wiedzial :-)

J.

Data: 2010-06-02 23:09:16
Autor: Tomasz Pyra
opony zimowe w lecie
to pisze:

A co się dzieje w ulewie takiego, że nie można jechać 200 km/h po dobrej nawierzchni (bez kałuż)?

A gdzie jest taka droga bez kałuż?
Bo nawet się okazało że szybka jazda w deszczu po A4 przerosła nawet Kuzaja.

Data: 2010-06-03 07:03:10
Autor: to
opony zimowe w lecie
Tomasz Pyra wrote:

A gdzie jest taka droga bez kałuż?
Bo nawet się okazało że szybka jazda w deszczu po A4 przerosła nawet
Kuzaja.

Może przyzwyczajenie do rajdówek go zgubiło? Ja raz prawie wypadłem z zakrętu na mokrym jadąc autem prowadzącym się znacznie gorzej niż moje mimo, że wydawało mi się, ze zachowałem odpowiedni margines bezpieczeństwa, od tego czasu zachowuje jeszcze większy zanim się "wjeżdżę". ;)

Data: 2010-06-05 19:48:02
Autor: MarcinJM
opony zimowe w lecie
to pisze:
[...]

Tak tak, na pewno zgubilo go przyzwyczajenie z rajdowek. Ot, brak doswiadczenia, ktore ty posiadasz. Moze udzielisz Kuziemu kilka lekcji? Bedzie zachwycony.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-05-29 17:26:08
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On 29 May 2010 14:20:05 GMT,  to wrote:
J.F. wrote:
[...]

Nie jezdze w ulewie 200. Nie jezdze nawet 150. A jak jezdze to tylko
tam gdzie nie musze gwaltownie zmieniach pasow. Nie wiem czego pogratulowac - opon czy wyobrazni :-)

J.

Data: 2010-05-30 10:25:25
Autor: M.H.
opony zimowe w lecie
J.F. wrote:

Tak jest - Debica Navigator 2.

I Twoim zdaniem ten wyrób oponopodobny sprawuje się jakkolwiek w deszczu?
To "spróbuj" zmienić naraz dwa pasy przy 200 km/h w ulewie.

Tak, najlepiej w mieście... na dziurawej drodze.
Pamiętam, że był taki jaden, Zientarski się nazywa (on tego ponoć nie pamięta) Nawet deszczu nie było i pewnie opony mieli nieco lepsze niż Dębica Navigator 2.

Data: 2010-05-30 09:45:50
Autor: to
opony zimowe w lecie
M.H. wrote:

Tak, najlepiej w mieście... na dziurawej drodze. Pamiętam, że był taki
jaden, Zientarski się nazywa (on tego ponoć nie pamięta) Nawet deszczu
nie było i pewnie opony mieli nieco lepsze niż Dębica Navigator 2.

On po prostu nie ogarniał pożyczonego Ferrari. Nie jeden przed nim, a pewnie i po nim jechał tam z podobną prędkością i nie wylądował na słupie.

Data: 2010-05-29 14:36:40
Autor: Artur Ma¶l±g
opony zimowe w lecie
W dniu 2010-05-29 14:25, J.F. pisze:
[...]

Aha - ciekawe sk±d wzi±³e¶ tekst 'caloroczne z zimowym bieznikiem'.
Szczególnie mnie ten bie¿nik interesuje...

--
Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro.

Data: 2010-05-29 15:02:44
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On Sat, 29 May 2010 14:36:40 +0200,  Artur Ma¶l±g wrote:
[...]

Maja ponacinane lamelki.

J.

Data: 2010-05-29 15:09:36
Autor: Artur Ma¶l±g
opony zimowe w lecie
W dniu 2010-05-29 15:02, J.F. pisze:
[...]

Aha - to ma niby ¶wiadczyæ o 'zimowym bie¿niku'? Skoro tak, to
poproszê o przedstawienie opon ca³orocznych z 'letnim bie¿nikiem'.

--
Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro.

Data: 2010-05-29 15:16:39
Autor: J.F.
opony zimowe w lecie
On Sat, 29 May 2010 15:09:36 +0200,  Artur Ma¶l±g wrote:
[...]

Dawniej wszystkie.

J.

Data: 2010-05-29 15:28:14
Autor: Artur Ma¶l±g
opony zimowe w lecie
W dniu 2010-05-29 15:16, J.F. pisze:
[...]

Bzdura - jeszcze raz poproszê o przedstawienie opon ca³orocznych
z 'letnim bie¿nikiem'.

--
Jutro to dzi¶ - tyle ¿e jutro.

Data: 2010-05-31 10:25:59
Autor: Jakub Witkowski
opony zimowe w lecie
Artur Ma¶l±g pisze:

Bzdura - jeszcze raz poproszê o przedstawienie opon ca³orocznych
z 'letnim bie¿nikiem'.

D124?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci

opony zimowe w lecie