opony zimowe w lecie

Data: 2010-05-31 15:47:16
Autor: krzysiek82
opony zimowe w lecie
ja napiszę tylko tyle, zrobiłem raz i tylko raz daleką trasę ponad 1300km w jedną stronę w lecie na oponach zimowych.
Było piekielnie gorąco (jeszcze wtedy klimy nie miałem) oczywiście pełen   ogień tyle ile fabryka dała (tak kiedyś nie myślałem za bardzo o bezpieczeństwie musiała mnie tego praktyka nauczyć), było kilka sytuacji w których musiałem przyhamować. Niestety opony tego nie wytrzymały, w drodze powrotnej potwornie tłukło bo się bieżnik polasował i powycierał.
Teraz już wiem, że opony śnieżne (mylnie nazywane zimowymi) używam w zimę a opony letnie w lato :)

--
krzysiek82

opony zimowe w lecie