oponyturbo.pl - ktoś słyszał?

Data: 2011-04-28 23:49:04
Autor: A5tu5
oponyturbo.pl - ktoś słyszał?
Wiesz co, nie chce generalizować w temacie zakupów przez net, ale 2 próby zakupienia opon i 2 próby zakupienia kompletu felg (każda w innym sklepie) w moim przypadku skończyła się stosem reklamacji, bo jak nie opony uwalone (nie do wyważenia) to obite (przez kuriera?) felgi... lub jedna nawet uwalona w osi, dopiero na wyważarce wyszło..

Jak kupujesz w sklepie, masz możliwość opie%dolenia kogo trzeba i stosownego dania do zrozumienia sprzedawcy co myślisz... a przez telefon do e-sklepu... gość wysłucha, przyjmie zwrot (lub nie, bo przecież np. nie sprawdziłeś przy kurierze felg, albo są tak zapakowane że po prostu się nie da sprawdzić) i albo załatwi sprawę, albo nie... a czas leci, a gumki by się przydały... lub felgi...

Ogólnie z "e"zakupami - loteriada, ja tam nie mam dobrych opinii i nie mogę polecić.

A5tu5

oponyturbo.pl - ktoś słyszał?