Data: 2012-08-23 07:18:13 | |
Autor: rmikke | |
opory toczenia, jeszcze jedno szczegolowe pytanie.... | |
On Thursday, August 23, 2012 2:50:57 PM UTC+2, (unknown) wrote:
hey. w sumie to pisze bo mnie ciekawi czy googlok umiesci tego posta... /serwer gazeta.pl przemeldowal sie do krainy wiecznych lowow..../ Nietopsz...
Ech, tyle razy było wałkowane. Zawsze gładka będzie szybsza na asfalcie (i.e. lżej sie toczy), natomiat uniwersalna (z klockami po bokach) może być trochę nieprzewidywalna na zakretach (zależy jak się te klocki uginają pod przechylonym rowerem). Z mojego doswiadczenia, fajnie się zachowują na asfalcie takie opony uniwersalne, które maja jednocześnie dwie cechy: 1. boczne klocki są wydłużone na skos (mniej więcej jak w oponie traktora) 2. Jak się patrzy na oponę znad kierownicy, do widać ładny zaokraglony profil (i.e. nie ma jakiejś dziury czy wyraźnych ostrych załamań) Bardzo mi sie pod tym wzgledem podobała opona Bontrager Connection Trail, niestety od zeszłego roku nie produkowana, a jej następcę widziałem tylko na zdjęciach. |
|