opowiadania z transem

Data: 2014-12-11 20:36:13
Autor: G Nowak
opowiadania z transem
w sumie nigdzie nie znalazlem tego pana, do ktorego mi ostatnio wyslales link

sa natomiast jego wypociny w roznych portalach transowych (trance'owych?) oraz jutubie. od biedy mozna sciagnac, zdemuxowac i pozbyc sie wideo.

http://www.mixcloud.com/divineandrogyne/paul-oakenfold-dracula-urban-soundtracks-21/

--
pozdr

Data: 2014-12-11 21:46:31
Autor: MichaelData®
opowiadania z transem
G Nowak wydumał(a) w news:m6cv7l$dj0$1speranza.aioe.org :

http://www.osloskop.net/search.php?q=oakenfold&w=0 :)

--
Michael________™
______/) /\ | /\  "Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you