opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji

Data: 2009-04-04 09:24:47
Autor: zho
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji

Użytkownik "zeeltom" <zeeltom2006@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr6rke$fq0$1inews.gazeta.pl...
Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.
To jest żerowanie na ludziach.

To jest Polska kolego. W regulaminie wyraznie napisali ze jesli nie zrezygnujesz to znaczy ze chcesz.
A kwestia wylaczania po jednej usludze na miesiac to sie nadaje do rzecznika praw konsumenta.

Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw?

No ale po co dodatkowy koszt dla firmy i ryzyko ze zrezygnujesz i nie bedziesz placil a tak jest szansa ze sie nie zorientujesz ze podorzalo i pieniazki dla firmy leca.

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji