Data: 2009-04-04 09:24:47 | |
Autor: zho | |
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji | |
Użytkownik "zeeltom" <zeeltom2006@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr6rke$fq0$1inews.gazeta.pl... Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu. To jest Polska kolego. W regulaminie wyraznie napisali ze jesli nie zrezygnujesz to znaczy ze chcesz. A kwestia wylaczania po jednej usludze na miesiac to sie nadaje do rzecznika praw konsumenta. Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw? No ale po co dodatkowy koszt dla firmy i ryzyko ze zrezygnujesz i nie bedziesz placil a tak jest szansa ze sie nie zorientujesz ze podorzalo i pieniazki dla firmy leca. -- Pozdrawiam ZHO www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku. www.akwa.org.pl FAQ grupy i reanimacja serwisu IZA |
|