Data: 2009-04-04 07:36:10 | |
Autor: zeeltom | |
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych o pcji | |
Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.
To jest żerowanie na ludziach. Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw? |
|
Data: 2009-04-04 09:24:47 | |
Autor: zho | |
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji | |
Użytkownik "zeeltom" <zeeltom2006@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr6rke$fq0$1inews.gazeta.pl... Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu. To jest Polska kolego. W regulaminie wyraznie napisali ze jesli nie zrezygnujesz to znaczy ze chcesz. A kwestia wylaczania po jednej usludze na miesiac to sie nadaje do rzecznika praw konsumenta. Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw? No ale po co dodatkowy koszt dla firmy i ryzyko ze zrezygnujesz i nie bedziesz placil a tak jest szansa ze sie nie zorientujesz ze podorzalo i pieniazki dla firmy leca. -- Pozdrawiam ZHO www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku. www.akwa.org.pl FAQ grupy i reanimacja serwisu IZA |
|
Data: 2009-04-17 16:01:05 | |
Autor: Ghost | |
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji | |
Użytkownik "zeeltom" <zeeltom2006@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr6rke$fq0$1inews.gazeta.pl... Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu. Ktora platforma? |
|
Data: 2009-04-18 11:19:57 | |
Autor: pawell32 | |
opóźnienie w zgłoszeniu wyłąc zenia dodatkowych opcji | |
Ghost wrote:
nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie. jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz. pawell |
|
Data: 2009-04-18 12:30:04 | |
Autor: zeeltom | |
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji | |
nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie. Problem ustawić taką opcję w systemie komputerowym? Normalnie powinni wyłączyć wszystkie opcje darmowe po upłynięciu czasu promocji. To chyba logiczne? Kończy się promocja, to wyłączamy sygnał, a nie liczymy, że ktoś przegapi i wtedy ściągać pieniądze. Zamiast 38 zł przyszedł mi rachunek na 88 zł. Czyli prawie za trzy miechy normalnych opłat. To jest sposób na, zgodne z prawem, wyłudzanie pieniędzy. |
|
Data: 2009-04-18 13:20:39 | |
Autor: Cavallino | |
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji | |
Użytkownik "zeeltom" <zeeltom@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsca3h$c53$1inews.gazeta.pl...
nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie. Nie, to nie jest logiczne. Logiczne jest to, zeby klient płacił więcej a nie mniej. Oni właśnie po to włączają promocje, żebyś zapomniał ich wyłączyć i w końcu zapłacił. Kończy się promocja, to wyłączamy sygnał, a nie liczymy, że ktoś przegapi i wtedy ściągać pieniądze. Rozumujesz jak przedszkolak. Nikt za Ciebie o Twoje interesy dbał nie będzie, tylko o swoje. A macie dokładnie odwrotne. |
|
Data: 2009-04-19 13:48:06 | |
Autor: pawell32 | |
opóŸnienie w zg³oszeniu wy³¹czeni a dodatkowych opcji | |
zeeltom wrote:
ale nikt nie kaĹźe Ci ich braÄ.nie liczysz chyba na to Âże ktoÂś bĂŞdzie pamiĂŞtaÂł za ciebie. ja nie braĹem, dobrze wiemy, Ĺźe hbo i wszystke podobne to kicha, jakby byĹy dobre, to nikomu nie musieli by wciskaÄ. Bo to jest wciskanie na siĹe, na co ja po prostu siÄ nie zgodziĹem pawell |
|
Data: 2009-04-20 18:12:52 | |
Autor: Ghost | |
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji | |
Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:49e97f13news.home.net.pl... Ghost wrote: A co to ma wspolnego z moim pytaniem? |
|
Data: 2009-04-21 07:07:32 | |
Autor: pawell32 | |
opóźnienie w zgłoszeniu wyłąc zenia dodatkowych opcji | |
Ghost pisze:
to było do pytania autora postu, sorrki. pawell |
|