Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.telewizja   »   opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych o pcji

opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych o pcji

Data: 2009-04-04 07:36:10
Autor: zeeltom
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych o pcji
Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.
To jest żerowanie na ludziach.
Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw?

Data: 2009-04-04 09:24:47
Autor: zho
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji

Użytkownik "zeeltom" <zeeltom2006@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr6rke$fq0$1inews.gazeta.pl...
Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.
To jest żerowanie na ludziach.

To jest Polska kolego. W regulaminie wyraznie napisali ze jesli nie zrezygnujesz to znaczy ze chcesz.
A kwestia wylaczania po jednej usludze na miesiac to sie nadaje do rzecznika praw konsumenta.

Jakbym nie zapłacił za abo, to sami się przypomną, a nie powinni w jakiś sposób przypominać o mijaniu terminów takich spraw?

No ale po co dodatkowy koszt dla firmy i ryzyko ze zrezygnujesz i nie bedziesz placil a tak jest szansa ze sie nie zorientujesz ze podorzalo i pieniazki dla firmy leca.

--
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.
www.akwa.org.pl FAQ grupy i reanimacja serwisu IZA

Data: 2009-04-17 16:01:05
Autor: Ghost
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji

Użytkownik "zeeltom" <zeeltom2006@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr6rke$fq0$1inews.gazeta.pl...
Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.

Ktora platforma?

Data: 2009-04-18 11:19:57
Autor: pawell32
opóźnienie w zgłoszeniu wyłąc zenia dodatkowych opcji
Ghost wrote:

Użytkownik "zeeltom" <zeeltom2006@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr6rke$fq0$1inews.gazeta.pl...
Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.

Ktora platforma?


nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.


pawell

Data: 2009-04-18 12:30:04
Autor: zeeltom
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych opcji
nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.


pawell

Problem ustawić taką opcję w systemie komputerowym?
Normalnie powinni wyłączyć wszystkie opcje darmowe po upłynięciu czasu promocji.
To chyba logiczne? Kończy się promocja, to wyłączamy sygnał, a nie liczymy, że ktoś przegapi i wtedy ściągać pieniądze. Zamiast 38 zł przyszedł mi rachunek na 88 zł. Czyli prawie za trzy miechy normalnych opłat.
To jest sposób na, zgodne z prawem, wyłudzanie pieniędzy.

Data: 2009-04-18 13:20:39
Autor: Cavallino
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji
Użytkownik "zeeltom" <zeeltom@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsca3h$c53$1inews.gazeta.pl...
nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.


pawell

Problem ustawić taką opcję w systemie komputerowym?
Normalnie powinni wyłączyć wszystkie opcje darmowe po upłynięciu czasu promocji.
To chyba logiczne?

Nie, to nie jest logiczne.
Logiczne jest to, zeby klient płacił więcej a nie mniej.
Oni właśnie po to włączają promocje, żebyś zapomniał ich wyłączyć i w końcu zapłacił.

Kończy się promocja, to wyłączamy sygnał, a nie liczymy, że ktoś przegapi i wtedy ściągać pieniądze.

Rozumujesz jak przedszkolak.
Nikt za Ciebie o Twoje interesy dbał nie będzie, tylko o swoje.
A macie dokładnie odwrotne.

Data: 2009-04-19 13:48:06
Autor: pawell32
opóŸnienie w zg³oszeniu wy³¹czeni a dodatkowych opcji
zeeltom wrote:
nie liczysz chyba na to Âże ktoÂś bĂŞdzie pamiĂŞtaÂł za ciebie.
jaka by nie byÂła, kaÂży liczy na to, Âże siĂŞ nie upomniesz.


pawell

Problem ustawiĂŚ takÂą opcjĂŞ w systemie komputerowym?
Normalnie powinni wy³¹czyÌ wszystkie opcje darmowe po up³yniêciu czasu promocji.
To chyba logiczne? Koùczy siê promocja, to wy³¹czamy sygna³, a nie liczymy, ¿e ktoœ przegapi i wtedy œci¹gaÌ pieni¹dze. Zamiast 38 z³ przyszed³ mi rachunek na 88 z³. Czyli prawie za trzy miechy normalnych op³at.
To jest sposĂłb na, zgodne z prawem, wyÂłudzanie pieniĂŞdzy.
ale nikt nie każe Ci ich brać.
ja nie brałem, dobrze wiemy, że hbo i wszystke podobne to kicha,
jakby były dobre, to nikomu nie musieli by wciskać.
Bo to jest wciskanie na siłe, na co ja po prostu się
nie zgodziłem


pawell

Data: 2009-04-20 18:12:52
Autor: Ghost
opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodat kowych opcji

Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:49e97f13news.home.net.pl...
Ghost wrote:

Użytkownik "zeeltom" <zeeltom2006@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr6rke$fq0$1inews.gazeta.pl...
Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.

Ktora platforma?


nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.

A co to ma wspolnego z moim pytaniem?

Data: 2009-04-21 07:07:32
Autor: pawell32
opóźnienie w zgłoszeniu wyłąc zenia dodatkowych opcji
Ghost pisze:

Użytkownik "pawell32" <pahat@wp.pl> napisał w wiadomości news:49e97f13news.home.net.pl...
Ghost wrote:

Użytkownik "zeeltom" <zeeltom2006@o2.pl> napisał w wiadomości news:gr6rke$fq0$1inews.gazeta.pl...
Miałem zgłosić wyłączenie dodatkowych opcji do końca marca, no i oczywiście zapomniałem. Czy oni tam sobie myślą, że człowiek nie ma nic innego na głowie, tylko pamiętać o takich sprawach? Zadzwoniłem 2 kwietnia i oczywiście za późno. Wyłączyli mi HBO, ale drugi z filmami jestem zmuszony płacić przez dwa miechy, bo można wyłączyć jedną opcje w miesiącu.

Ktora platforma?


nie liczysz chyba na to że ktoś będzie pamiętał za ciebie.
jaka by nie była, każy liczy na to, że się nie upomniesz.

A co to ma wspolnego z moim pytaniem?


to było do pytania autora postu, sorrki.


pawell

opóźnienie w zgłoszeniu wyłączenia dodatkowych o pcji

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona