oprocentowanie lokat - gdzie przenieść oszczędności

Data: 2021-02-05 10:40:13
Autor: radekp@konto.pl
oprocentowanie lokat - gdzie przenieść oszczędności
Thu, 4 Feb 2021 18:33:21 +0100, w <rvhb48$f1u$1$LEPEK@news.chmurka.net>, LEPEK
<gdzies@wsi.pl> napisał(-a):

Hej,

Oprocentowanie lokat w bankach zeszło do absurdalnych poziomów w porównaniu z inflacją, ciężko jest znaleźć lokatę z oprocentowaniem powyżej 0,4% w skali roku. W związku z tym pytanie - gdzie przenieść oszczędności? Priorytetem jest bezpieczeństwo i ochrona kapitału. Horyzont czasowy 1-5 lat. Jakieś obligacje, złoto (ale nie fizycznie), rachunek za granicą?

Sprawdzić rankingi i zyski przez ostatnie lata funduszy pieniężnych lub
obligacyjnych.

Data: 2021-02-05 09:08:22
Autor: Adam Sadowski
oprocentowanie lokat - gdzie przenieść oszczędności

> Horyzont czasowy 1-5 lat. Jakieś obligacje, złoto (ale nie fizycznie),

Tak, obligacje. Ja wszystkie kończące mi się lokaty przenoszę stopniowo na 4 letnie obligacje skarbowe. Pierwszy rok 1,3%, następne lata przy obecnej inflacji powinno być znacznie lepiej.

oprocentowanie lokat - gdzie przenieść oszczędności